تاریخ : 1402,دوشنبه 30 مرداد19:32
کد خبر : 103001 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

شاهکار دیگری از تیم انتخاباتی قاضی‌زاده هاشمی؛

تیم رسانه ای بنیاد فسادبزرگ فاش نیوز بی‌بی‌سی اینترنشنال را کشف و خنثی کرد!


تیم رسانه ای بنیاد فسادبزرگ فاش نیوز بی‌بی‌سی اینترنشنال را کشف و خنثی کرد!

شاید در وهله نخست ذهنتان به سمت انجام عملیات کشف و خنثی در دستگاه هایی مانند بانک دی، سازمان اقتصادی کوثر، سازمان املاک کوثر و دیگر شرکت های اقماری آنها برود. اما اشتباه نکنید. توطئه بزرگتر از این حرف‌هاست و بسی خطیر و خطرناکتر...

فاش نیوز - عوامل تیم مستقر در حوزه ریاست سازمان بنیاد در اقدامی شجاعانه، متهورانه و البته بی‌سابقه توطئه بزرگی را کشف و خنثی کردند که در آینده قطعا موجب گشایش عظیم در روند امور و رفع مشکلات جامعه هدف خواهد شد.

شاید در وهله نخست، ذهنتان به سمت انجام عملیات کشف و خنثی سازی فساد در دستگاه هایی مانند بانک دی، سازمان اقتصادی کوثر، سازمان املاک کوثر و دیگر شرکت های اقماری آنها برود. اما اشتباه نکنید! توطئه بزرگتر از این حرف‌هاست و بسی خطیر و خطرناکتر!

این تیم کارکشته و پرتلاش در برطرف کردن امور ایثارگران! با به‌کارگیری انواع شیوه های جوانمردانه و اخلاق‌مدارانه که قطعا متواضعانه راضی به افشای جزئیات افتخارآمیز آن نمی باشند، در تلاشند با تکمیل عملیات منحصر به فرد خود، هرچه زودتر این کارتل بزرگ اقتصادی، فرهنگی و رسانه ای و عوامل معلوم‌الحال آن را که از نظر واردکردن لطمه به حیثیت جامعه ایثارگری، فرهنگ ایثار و شهادت و نهاد مقدس و فرهنگی بنیاد به هیچ وجه قابل مقایسه با مراکز و دستگاه هایی مانند بانک دی، سازمان اقتصادی کوثر، سازمان املاک کوثر و... نمی باشند، از چنگ آنان خارج کرده و به مال‌البیت منضم گردانند.

به یمن این فتح‌الفتوح بزرگ و به‌یادماندنی، تیم رسانه ای بنیاد مذکور که ید طولایی در کشف و خنثی کردن منویات چنین جانبازان و ایثارگرانی دارند، با صرف هزینه ای درخور این پیروزی بزرگ، کلیپ تبلیغاتی خیره‌کننده ای را برای تبیین ابعاد این توطئه و فساد بزرگ ساخته و منتشر کرده اند.

این تولید فاخر تبلیغی سنگین و پرهزینه علیه این چند عنصر خطرناک، چنان تأثیرگذار است که ابتدا تصور می شود مربوط به افشا و خنثی‌سازی توطئه بزرگ شبکه‌های ضدانقلاب بی‌بی‌سی و اینترنشنال است؛ اما اندکی بعد ناباورانه متوجه می شویم موضوع بزرگتر از این حرف‌هاست و مربوط به «فاش نیوز» می باشد!

ما این موفقیت و گشایش بزرگ و بی سابقه در امور، پس از دو سال تصدی رئیس محترم بنیاد و تیم پیرامون ایشان را که تاکنون از تهیه و تحویل به موقع ضروری‌ترین نیازهای مخدومان خود و کسب کمترین حد رضایت آنان نیز عاجز بوده اند، تبریک و تهنیت عرض می کنیم. امیدواریم این شانتاژ رسانه ای به‌یادماندنی موجب رضایت خدا و جامعه ایثارگری واقع گردد.

برای دیدن فیلم اینجا را کلیک کنید: نمونه‌ای از شانتاژ و دروغ پراکنی تیم قاضی زاده هاشمی علیه ایثارگران

ما بزودی و به‌مرور ابعاد بیشتری از این عملیات افتخارآمیز را منتشر خواهیم کرد. ان‌شاءالله