تاریخ : 1402,پنجشنبه 02 شهريور14:25
کد خبر : 103063 - سرویس خبری : ایثارگران

نشست اصلاح دستورالعمل تکریم ایثارگران وزارت راه برگزار شد


نشست اصلاح دستورالعمل تکریم ایثارگران وزارت راه برگزار شد

یکپارچه‌سازی و ایجاد وحدت رویه در خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، یکی از بندهای مهم شرح وظایف مشاوران وزرا و روسای دستگاه های اجرایی در امور ایثارگران است، که در مهرماه سال گذشته توسط معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد...

فاش نیوز - پنجمین جلسه اصلاح، ویرایش و بازنگری دستورالعمل تجلیل و تکریم ایثارگران وزارت راه و شهرسازی با حضور مشاور ایثارگران وزیر را و شهرسازی برگزار شد.

به منظور یکپارچه سازی وایجاد وحدت رویه در خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران در وزارت راه و شهرسازی، تهیه یک دستورالعمل جامع خدمات رسانی به  ایثارگران در سال گذشته، به رضا علامه‌زاده، مشاور ایثارگران مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران واگذار گردید.

نگارش این دستورالعمل پس از پنج ماه تلاش و بررسی در شورای ایثارگران وزارت متبوع در فروردین‌ماه سال جاری پایان یافت و تاکنون طی پنج مرحله با حضور حمید مردانیان، مشاور ایثارگران وزیر راه و شهرسازی مورد ویرایش، اصلاح و بازنگری قرار گرفته است.

یکپارچه‌سازی و ایجاد وحدت رویه در خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، یکی از بندهای مهم شرح وظایف مشاوران وزرا و روسای دستگاه های اجرایی در امور ایثارگران است، که در مهرماه سال گذشته توسط  معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

ایجاد رویه واحد در دو موضوع ترویج و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران در دستگاه ها موجب ارتقاء سطح رضایتمندی، جامعه هدف ایثارگران و تقویت فرهنگ ایثار، مقاومت و پایداری خواهد شد.

اضافه می نماید دولت سیزدهم از زمان شروع به کار، در موضوعات مختلف، اسناد تحولی را تصویب و برای ایجاد رضایت‌مندی و خدمت‌رسانی به مردم، با امضای رئیس جمهور به دستگاه های اجرایی ذیربط ابلاغ نموده است. بخشی از این سند تحول مربوط به چرخش های تحول‌آفرین در امور مرتبط با تعظیم و تکریم و ارتقاء رضایتمندی در خانواده معظم شهدا و ایثارگران، یکپارچه‌سازی و افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به جامعه هدف ایثارگران است، که به بنیاد شهید و سایر دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.