تاریخ : 1402,چهارشنبه 08 شهريور16:39
کد خبر : 103232 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

سوءاستفاده دشمن خارجی و عوامل داخلی‌اش از ایام اربعین و لزوم هوشیاری مردم ومسئولان


سوءاستفاده دشمن خارجی و عوامل داخلی‌اش از ایام اربعین و لزوم هوشیاری مردم ومسئولان

بهره برداری حداکثری از ایام عدم حضور میلیونی بخشی از متدینین و معتقدین به اصول انقلاب و نظام اسلامی در میادین رسمی و مجازی...

دهقان فرد

فاش نیوز - بهره برداری حداکثری از ایام عدم حضور میلیونی بخشی از متدینین و معتقدین به اصول انقلاب و نظام اسلامی در میادین رسمی و مجازی.

راه اندازی پیشرانه های پخش شایعات و دروغ پردازیِ رسانه ای آن هم توسط پیام رسان های بیرونی و درونی.

پُر کردن خلأ ناشی از عزیمت فعالان تبلیغی و تعلیمی به راهپیمایی اربعین حسینی با میدان داری و موج سواریِ معاندان زیرِ مدیریت عوامل فراری.

تسریع در ترویج ناهنجاری های اخلاقی و تکمیل برنامه های ناتمام قبلی همزمان با احساس خالی بودن کوچه و خیابان از آمران و ناهیان مردمی و انقلابی.

اجرای ترتیبات، تمهیدات و تدبیرات سرویس های امنیتی و اطلاعاتیِ غربی صهیونیستی در تهران و شهرهای ایران، دقیقا مشابهِ فتنه های بهاری!، تابستانی، زمستانی و پائیزی قبلی.

همپوشانی، همنوایی و همراهی با تحرکات نظامی و تبادلات انتقامیِ اشغالگران غربی در بخش هایی از مناطق زیر تسلط گروه های مردمی و مقاومت جهانی و نهایتا تحت الشعاع قرار دادن عظیم ترین اجتماع بشری و تمرین حرکت سربازان و دلدادگان نهضت متصل به طلوع خورشید آخرالزمانی و...

تحقیقا بخشی از تمرینات و ترسیمات مشترک ایادی داخلی و خارجیِ ناهمسو با ایرانیان اهورایی و دلیرمردان عاشورایی بوده که همچون سال گذشته، به احتمال زیاد، طراحی و برنامه ریزی شده و در دستور کار اجرایی قرار گرفته است.

در همین راستا مواردی تقدیم می گردد.

۱)- شاید موضوع این یادداشت و اینکه دشمن تلاش دارد تا از فرصت ایام اربعین حداکثر بهره برداریِ داخلی را صورت دهد، برایتان کمی عجیب باشد و بپرسید چگونه ممکن است چنین مساله ای، آن هم در خلال این حماسه ی بزرگِ بشری، صورت گیرد آیا؟ برای پاسخ، لطفا به گزینه های زیر توجه بفرمایید.

الف)- تقریبا مدت یک ماه کامل، بالای ۹۰ درصدِ محتویات رسانه های داخلی از جمله گروه، کانال، پیج و سایر مراکز صوتی، تصویری و نوشتاریِ مربوط به دلدادگان حسینی(ع)در سطح ملی، استانی و‌ شهرستانی به انتشار اخبار، گزارش و پیام های این حماسه ی بینظیر اختصاص یافته و بر همین اساس مردم کم تر در جریان اقدامات و برنامه های دشمنان بیرونی و هنجارشکنان داخلی قرار می گیرند. امری که رقیبان و‌ مریضان، نهایت استفاده را از آن به عمل آورده و در پُر نمودن این خلأ، حداکثر بهره برداری را صورت می دهند.

ب)- در مدت مورد اشاره، بخش قابل توجهی از مسئولین، مامورین و منسوبین نیروهای امنیتی، انتظامی، نظامی و اداری، به ویژه بسیج و نیروهای همیشه پا به رکاب مردمی، یا شخصا زایر مسیر عاشقانه های اربعین می شوند و یا به خدمتگزاریِ این سپاه عظیم در داخل و خارج از مرزها مشغول می گردند. به همین دلیل نیز معاندین با استفاده از فرصت به وجود آمده سعی در پیاده نمودن برنامه ی آموزش دیده و اقدامات تمرین شده طی یک سال گذشته می نمایند. واقعیتی که معمولا مورد توصیه ی سرویس های اطلاعاتی واقع و به عوامل میدانی و عملیاتی نیز اعلام گردیده است.

ج)- به موازات موارد فوق الذکر، همچنین بنا به فرمان و دستور «سر فرماندهانِ» جاسوس خانه های بیرونی و درونی، تمامیِ عِدّه و عُدّه ی ناهمسویان، ناجوان مردان، نافرمانان و نافرجامان!، اعم از منافقان، زخم خوردگان و مرتبطان آنان، وارد صحنه و میدان گردیده و به اجرای دقیق دستورالعمل و فرامین پیمانکاران غربی - صهیونیستی اقدام می نمایند.

۲)- اگر خوب دقت کرده باشید، فتنه ی ترکیبیِ پاییز ۱۴۰۱، دقیقا برای همین ایامِ متصل به اربعین طراحی، برنامه ریزی و اجرایی گردید. یکی از علت هایش هم آن بود که عوامل اصلی و فرعیِ «ستاد» و «صحنه»ای آشکار و پنهانِ آن، پیش بینی کرده بودند، بخش عمده ای از مدافعان نظام اسلامی، مدیران سیاسی، ماموران سازمان های امنیتی، فرهنگی، تبلیغاتی و حتی نظامیِ آن، حواسشان کم تر به امور داخل معطوف بوده و تمام امکانات رسانه ای و الزامات انتظامی و انتظاری ایشان به سمت مرزهای غربی، جنوبی و امور مرتبط با آن رستاخیز انسانی و معنوی جلب شده است. تحلیلی که تا حدودی، نیز در همان زمان، با واقعیت میدانی منطبق و راستی آزمایی گردیده بود.

یادمان باشد) پشت میزنشینانِ اتاق فکر دشمنان، تجربه داران و طرّاحان ایشان، با همراهیِ هم‌پیمانان رسانه ای، فرصت طلبان اجاره ای و براندازان داخلی شان همیشه ی ایام، به دنبال ‌پیدا کردن «زمینه»ی اصلی و «زمانه»ی فصلی جهت تحریک اذهان عمومی و ضربه به بنیان های فکری، دینی و باورهای فردی و جمعی هستند. گاهی دنبال «بهانه» بوده و ایامی هم منتظر «زمانه». تعبیرِ علنی با تحلیلِ عینی شان به این سو تمایل پیدا کرده که بنا به دلایل پیش گفته، «اربعین» فصل مناسبی برای میدان آوریِ «اقلیتِ» دنیازده ی وطن فروش، آنهم علیه آرمان های عاشورایی و آموزه های آباییِ فاتحان قله های جهانی و ایمانی خواهد بود.

از همین جا ضمن آرزوی قبولی زیارات و عباداتِ تک تک زائران، سربازان پا به رکاب صاحب الزمان(عج)، لبیک گویان به ندای سالار شهیدان و عاشقان امیرمؤمنان(ع) و تاکید بر لزوم برپاییِ هر چه بهتر و شکوه مندترِ مراسم اربعینیان و نهایتا اذعان به ناتوانیِ همچون گذشته ی حرامیان در جلوگیری از حرکت رو به رشد حسینیان و ایرانیان. توصیه می شود:

اول)- ترتیبی اتخاد شود تا نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی، بویژه بسیجیان و نیروهای مردمی، ضمن حضور فعالانه در پایگاه های واقعی و مجازی، همچنان مواظب تحرکات و تدارکات دشمن، به ویژه در مناطق و شهرهای قبلا مورد تعرض قرار گرفته باشند.

دوم)- فرماندهان و فرمانبرانِ وابسته به معاندان و منافقان، مخصوصا سر جاسوسانِ غربی و آمریکاییان، تحرکاتی را در سطح حوزه مقاومت، برای همین ایام پیش بینی نموده و درصدد اجرای آن هستند. لازم است جمعیت میلیونی راهپیمایان، همزمان با انجام مراسم، مواظبت بیشتری نیز به این دسیسه ها داشته باشند.

|| امان‌الله دهقان فرد