تاریخ : 1402,دوشنبه 13 شهريور16:42
کد خبر : 103337 - سرویس خبری : ایثارگران

ایثارگران پر توقع شده اند!


ایثارگران پر توقع شده اند!

در بنیاد و بخش های اقتصادی و نیروهای مسلح چه اقداماتی برای کارکنان خود در قالب کارت های هدیه و سبد کالا انجام می دهند؟ شما هم همان کار را انجام دهید...

فاش نیوز - آنقدر برایشان فروشگاه با شرایط ویژه ایجاد کرده اند که نمی دانند از کدام‌یک خرید کنند. ابتدا فروشگاه شاهد برای آنان ایجاد کردند؛ سپس فروشگاه ۱۵ خرداد، بعد از آن کارت حکمت تحویلشان دادند که هر چه می خواهند بخرند. اینها کافی نبود، طرح بانک سازمان اقتصادی کوثر تحولی در خرید ویژه برای ایثارگران بود و اکنون کارت اعتباری سازمان اقتصادی کوثر با همکاری اتکا که زندگی آنان را زیر و رو می کند! این خدمات جدای خدماتی است که سازمان های محل خدمتشان در اختیارشان می گذارد.

آقایان واقعا خدا قوت از این همه تلاش در پیگیری حقوق ایثارگران؛ خسته نباشید. لکن اگر به جای این اقدامات پرطمطراق نمایشی که  هر از چند گاهی در بوق می کنید و به هیچ وجه مطابق شأن ایثارگران نیست، از قوانینی که در این زمینه وجود دارد و آن را رها کرده اید و به دنبال تأمین منابع آن نمی روید استفاده کنید، حرمت، شان و منزلت ایثارگران رعایت خواهد شد.

بخش عمده ای از ایثارگران مشمول قانون حالت اشتغالند و باید همانند کارکنان نیروهای مسلح و دستگاههای اجرایی، خدمات رفاهی به آنان ارائه شود. در بنیاد و بخش های اقتصادی و نیروهای مسلح چه اقداماتی برای کارکنان خود در قالب کارت های هدیه و سبد کالا انجام می دهند؟ شما هم همان کار را انجام دهید.

ایثارگران شاغل هم در دستگاههای اجرایی از این خدمات تا حدودی برخوردارند. شما تلاش خود را برای ایثارگرانی بکار گیرید که حالت اشتغال نبوده و شاغل دستگاههای اجرایی نمی باشند و با رعایت تکریم و تعظیم آنان، خدمات را ساماندهی کنید. از اقداماتی که اثرات منفی در جامعه دارد و موجب وهن ایثارگران است خودداری کنید.