تاریخ : 1402,یکشنبه 19 شهريور14:16
کد خبر : 103408 - سرویس خبری : جانبازان

تسلیت انجمن جانبازان نخاعی به پروفسور سیم‌فروش


تسلیت انجمن جانبازان نخاعی به پروفسور سیم‌فروش

بیماران، خصوصا جانبازان نخاعی که همواره از طبابت شما بهره مند بوده و همواره آلام آنان توسط شما تسکین یافته است، به مصداق "من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق" خود را مدیون خدمات پزشکی و روحیه ایمانی...

فاش نیوز - انجمن جانبازان نخاعی با صدور پیامی، درگذشت فرزند دکتر سیم‌فروش، از پزشکان حاذق و متعهد و انقلابی کشورمان را که سالیان طولانی از ابتدای انقلاب و دوران دفاع مقدس به درمان بیماران، خصوصا مجروحین و جانبازان پرداخته است، تسلیت گفت.

متن پیام انجمن جانبازان نخاعی چنین است:

جناب آقای پروفسور ناصر سیم‌فروش، مصیبت وارده درگذشت فرزند دلبندتان آقای دکتر امیر علی سیم فروش را به جنابعالی و بیت معزز تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن مرحوم از خداوند متعال غفران و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل خواستاریم.

بیماران، خصوصا جانبازان نخاعی که همواره از طبابت شما بهره مند بوده و همواره آلام آنان توسط شما تسکین یافته است، به مصداق "من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق" خود را مدیون خدمات پزشکی و روحیه ایمانی و الهی‌تان می دانند و بی‌شک فرزند مرحومتان نیز همچون جنابعالی منشا خیرات و برکات برای بیماران بوده اند؛ که به حواست خداوند متعال ذخیره آخرتشان خواهد بود.

انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان