تاریخ : 1402,یکشنبه 19 شهريور20:53
کد خبر : 103441 - سرویس خبری : ایثارگران

مرگ همیشه برای همسایه نیست!



فاش نیوز - حیف به سلام به شما؛ آیا با ۵ تومن حقوق تا دهم برج می توان سرکرد؟ ظلم، تبعیض، خوردن حق جانباز و یتیم شهدا، این‌همه بی‌وجدانی، خون معطر به قول خودتان معسر را در شیشه کردن؛ آیا از خوردن خون سیر نشده اید؟ به خدای احد و یکتا آن چرکابه و خون است که به حلق خود و خانواده خود می ریزید.

چرا باید امثال ما در این‌همه سختی و رنج باشند و امثال شما بی وجدان ها هر مناسبتی سر از شمال و کیش و .....دربیاورند؟ اگر خدایی هست که بچشم دیده ایم، کسانی که غد غد می زدند چطور در یک سانحه زیر تریلی با بار آهن اجسادشان را با کاردک از زمین تراشیدند.

تازه این برای عبرت دیگران است؛ بعداز مرگ مرگ و زجر اصلی در پیش است. بترسید از انتقام خداوند و چرخ روزگار. بترسید از آه کودکی که پولی ندارد یک چیپس بخرد و با دیدن تنقلات در تلویزیون دستش را به آنها می مالد. بترسید از این که با کارهایتان مثل شهر لوط یک‌شبه بر باد بروید.

بخدا بهترین سِمَت گیرتان آمده که هر دو دنیایتان را آباد کنید. چه اجری بالاتر از احترام و کمک به خانواده های شهید و جانباز و ایثارگر راه وطن؟ هرکس کاری از این کار پر اجرتر سراغ دارد حتما در جواب بگوید.

خداوند ذوانتقام و بخشنده مراقب کوچکترین جزئیاتتان است. شاید مافوق نفهمد که مثلا امروز چه شکری خورده ای؛ آیا خداوند هم نمی بیند؟! هم می بیند و هم ثبت و ضبط می کند. یک کت و شلوار و پشت میز خرتان نکند که شیطان هر سجده اش برای خداوند به اندازه ی چند نسل انسان ها طول می کشید. اگر تا امروز هم سهوا یا عمدا اشتباه کرده اید، به سن و سالتان نگاه کنید و در برابر خداوند توبه کنید. مرگ همیشه برای همسایه نیست.

|| غلامرضا ق