تاریخ : 1402,یکشنبه 26 شهريور13:31
کد خبر : 103597 - سرویس خبری : ایثارگران

نحوه ثبت درخواست میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر



فاش نیوز - اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه ای به نقل از مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، زمان و نحوه ثبت تقاضای میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد.
 
اعلام زمان و نحوه ثبت درخواست میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش ایثار، در این اطلاعیه آمده است: زمان ثبت نام متقاضیان میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی آغاز و تنها از طریق سامانه مدیریت نقل و انتقالات معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (منادا) به نشانی www.monada.iau.ir  امکان پذیر است.
اعلام نتایج انتقال و یا میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر از طریق همان سامانه قابل پیگیری و مشاهده است و پیش از شروع نیمسال تحصیلی به متقاضیان اطلاع رسانی می شود.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: علاوه بر مشمولان ماده 62 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران میهمانی سایر ایثارگران شامل برادر و خواهر شهید، جانباز 5 درصد تا 24 درصد، همسر و فرزندان آنان، رزمنده با حداقل شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، همسر و فرزندان آنان به هر یک از واحدهای دانشگاهی مطابق ضوابط اعلامی انجام خواهد شد.
در پایان این اطلاعیه آمده است: پذیرفته شدگان مشمول متقاضی انتقال نباید به هیج عنوان در واحد مبداء ثبت نام نمایند و بعد از ثبت درخواست در سامانه منادا و اعلام اتمام موفق درخواست (فرایند درخواست با موفقیت به اتمام رسید) در این سامانه برای ثبت نام در واحد دانشگاهی مقصد و سامانه آموزشیار اقدام نمایند.