تاریخ : 1402,دوشنبه 27 شهريور19:58
کد خبر : 103683 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

امروزو در شعبه نهم دادگاه رسانه با حضور هیات منصفه

دادگاه شکایت بانک دی از فاش نیوز برگزار شد


دادگاه شکایت بانک دی از فاش نیوز برگزار شد

مدیر مسئول فاش نیوز ضمن گزراشی از فعالیت های این پایگاه خبری حوزه ایثارگران، به اظهارات رییس بیناد شهید در خصوص فساد در بانک دی اشاره کرد و اینکه این مورد نیز در راستای همین افشای فساد...

فاش نیوز - دادگاه شکایت بانک دی از فاش نیوز پیش از ظهر امروز در دادگاه کیفری یک استان تهران و با حضور قاضی شعبه نهم و اعضای هیات منصفه مطبوعات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، قاضی کریمی در ابتدای جلسه رسیدگی که از ساعت یازده تا اذان ظهر ادامه داشت، ضمن استماع گزارش نماینده دادستان و قرائت کیفرخواست صادر شده از دادسرای فرهنگ و رسانه، از وکیل بانک دی خواست تا مطالب خود را بیان کند.

وکیل بانک دی طی اظهاراتی که در هنگام بیان توسط دادگاه مکتوب می شد، ضمن اعلام شکایت نسبت به درج خبر وام بی‌ضابطه 500 میلیارد ریالی در بانک دی شعبه دروس، اظهار کرد فرد قید شده در خبر را نمی شناسد و تقاضای پیگرد قانونی فاش نیوز را کرد.

قاضی در حضور هیأت منصفه از مدیرمسئول فاش نیوز خواست تا به اتهامات وارده پاسخ دهد.

بهروز ساقی، مدیر مسئول فاش نیوز ضمن گزارشی از فعالیت های این پایگاه خبری حوزه ایثارگران، به اظهارات رییس بیناد شهید در خصوص فساد در بانک دی اشاره کرد و اینکه این مورد نیز در راستای همین افشای فساد بوده است.

تاکید قاضی دادگاه بر معرفی و اعلام سند خبر وام 50 میلیارد تومانی بود و اینکه فاش نیوز باید سند این خبر را به دادگاه ارایه نماید.

هیأت منصفه نیز در این جلسه خواستند تا در صورت امکان از طریق استعلام از بانک دی، شعبه دروس استعلام شود تا صحت و سقم خبر اعلام شود.

در این جلسه که معاون دعاوی بانک دی نیز که بدون مجوز و معرفی‌نامه قانونی خود را به عنوان معاون وکیل معرفی می کرد، حضور یافت که اظهاراتی را نیز مطرح کرد؛ که در اواخر جلسه مشخص گردید وی معرفی نامه ای به عنوان نماینده بانک نداشته است. در حالی که برابر قانون احدی بجز افراد ذی سمت در پرونده، کسی حق سخن گفتن در دادگاه را ندارند.

گزارش مبسوط جلسه این دادگاه متعاقبا منتشر خواهد شد.