تاریخ : 1402,یکشنبه 02 مهر15:27
کد خبر : 103851 - سرویس خبری : ایثارگران

در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس

تشکل‌های ایثارگری جسارت و اهانت یک ورزشکارنما به شهدا را شدیدا محکوم کردند


تشکل‌های ایثارگری جسارت و اهانت یک ورزشکارنما به شهدا را شدیدا محکوم کردند

اهانت به تمثال شهدا در ایام سالگرد دفاع مقدس بر روی صحنه برگزاری مسابقات، از سوی ورزشکارنمایی درشت اندام و سبک مغز، را به شدت محکوم نموده و از مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران موکدا" می خواهد...

فاش نیوز - شبکه ملی ایثارگران با انتشار بیانیه شدیداللحنی رفتار داعشی، ناجوانمردانه و ضد ارزش های ملی و دینی در مسابقات بدن‌سازی تهران را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین؛ شهدا قهرمان کشورند؛ قهرمان های کشور ما شهدا هستند؛ بالاتر از شهدا ما هیچ قهرمانی نداریم؛ اینها هستند که در دشوارترین میدان ها مبارزه کردند و توانستند به عالی‌ترین درجات برسند و توانستند دشمن را شکست بدهند؛ اینها قهرمانند. یاد قهرمان ها را همه‌ی ملّت ها گرامی می دارند، مخصوص ما نیست. «امام خامنه ای مدظله العالی»

اتفاق ناشایستی که در مسابقات بدن‌سازی توسط یکی از شرکت‌کنندگان به وقوع پیوست، موجب جریحه‌دار شدن قلوب میلیون‌ها ایرانی مسلمان و انقلابی، جامعه ایثارگری و به خصوص خانواده معزز شهدا گردید.

این اولین بار نیست که به ارزش‌های مسلم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اهانت می‌شود و با توجه به مواضع منفعلانه مسئولین، قطعاً آخرین بار نیز نخواهد بود.

شبکه ملی ایثارگران اهانت به تمثال شهدای عزیز و اهانت به تمثال شهدا در ایام سالگرد دفاع مقدس بر روی صحنه برگزاری مسابقات، از سوی ورزشکارنمایی درشت اندام و سبک مغز، را به شدت محکوم نموده و از مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران موکدا" می خواهد تمام ظرفیت حقوقی و قانونی برای تنبیه و مجازات این فرد خاطی را بکار گیرند تا درس عبرتی برای این عناصر بی‌شرم و گستاخ باشد.

این گستاخی و جسارت محصول قصور و انفعالی است که متاسفانه در سال های اخیر شاهد آن بوده ایم. شبکه ملی ایثارگران علاوه بر بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان متولی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، از دستگاه قضایی و به ویژه دادستان کل کشور به عنوان مدعی العموم خواهان پیگیری و مجازات بدون اغماض این فرد وقیح می باشد.

همچنین از فدراسیون مربوطه می خواهیم، ضمن دلجویی و عذرخواهی از خانواده معزز شهدا، شدیدترین مجازات های انضباطی را برای این عنصر خطاکار اعمال نماید.

شبکه ملی ایثارگران ۱/ ۷ / ۱۴۰۲