تاریخ : 1402,چهارشنبه 05 مهر15:00
کد خبر : 103859 - سرویس خبری : ایثارگران

فاش‌نیوز حرف زیر ۲۵ها را هم درج کن



فاش نیوز - تمام ظرفیت سهمیه بالای ۲۵درصد هر سال کاملا پر می‌شود، این حد نصاب هم ۸۰ نیست و ۷۰ شده است و متاسفانه رتبه‌های قبولی‌های سهمیه بالای ۲۵ به شدت بد شده، فرضا اگر با تراز ۹۰۰۰ قبولی پزشکی مناطق آزاد است، با سهمیه ۶۳۰۰ می‌شود. آخرین تراز قبولی، این تراز رتبه ۷۰ تا ۸۰ هزار یک فرد عادی بدون سهمیه است. جریان قبولی تخصص‌های پزشکی را هم که دیدید چه شد؟‌!

نه خودمان را گول بزنیم نه ما دروغی داریم که بگوئیم. خدا گواه است چقدر حق زیر ۲۵‌درصدها در سهمیه ۵درصد ضایع می‌شود و فکر کنید طرف با تراز نزدیک قبولی‌های آزاد، مثلا ۸۸۰۰ هم نمی‌تواند قبول شود... تفاوت این دو سهمیه را ببینید بعد قضاوت کنید... و البته که هیچ‌کس هم عین خیالش نیست.

قصد تفرقه انداختن نیست؛ بلکه آن نماینده‌ها و پشت میزنشین‌های خودخواه و بی‌لیاقت بنیاد باید به فکر بیفتند و خجالت بکشند. همه ما مسئول این وضعیت هستیم. به خاطر این که نمی‌خواهیم حرف حق را بشنویم. اینها همه اش حق‌الناس است.

به خدا درست نیست این چه قبولی است؟! باید این‌همه اختلاف بین قبولی زیر ۲۵ و بالای ۲۵ باشد؟ چقدر تفاوت هست بین جانباز ۳۰ درصد و ۲۵ درصد و ۲۰ درصد که فرزندانشان این‌همه باید در سهم قبولی دانشگاه فرق داشته باشند؟ همه اش بی‌نظمی و بی‌عدالتی‌ست ما حلال نمی‌کنیم ابدا.

فاش‌نیوز لطفا حرف زیر ۲۵ها را هم درج کن، بالاخره که باید حرف همه شنیده شود.