تاریخ : 1402,سه شنبه 04 مهر13:39
کد خبر : 103916 - سرویس خبری : سلامت

تهیه فوری ۶۲ قلم داروی جانبازان اعصاب و روان به دستور مخبر



تهیه فوری 62 قلم داروی جانبازان اعصاب و روان به دستور مخبر

فاش نیوز - معاون اول رییس جمهور ضمن بازدید از آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان نیایش دستور داد فوری به مشکلات این عزیزان اعم از تهیه داروهایشان رسیدگی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، معاون اول رئیس‌جمهور در سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و سومین روز از هفته دفاع مقدس از آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان نیایش بازدید کرد و پای صحبت ها و درد و دل جانبازان حاضر در این آسایشگاه نشست.

محمد مخبر در این بازدید که با همراهی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت گرفت، در بخش‌های مختلف این آسایشگاه حضور یافت و ضمن گفتگو با جانبازان، مسائل و مشکلات آن‌ها را مورد بررسی قرار داد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین در بخش بانوان این مجتمع نیز حاضر شد و با تعدادی از بانوان جانباز نخاعی دیدار کرد.

بیشتر بخوانید

مخبر در این جلسه رفع مشکلات جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس را وظیفه دولت و نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: هنگامی که کشور نیاز داشت، انسان‌های بزرگی برای دفاع از مرز‌های ایران اسلامی از جان و سلامت خود گذاشتند و اکنون که آن‌ها به خدمات و حمایت نیاز دارند باید با تمام توان به مشکلات آن‌ها و خانواده‌های شان رسیدگی کرد.

در این جلسه مقرر شد با تامین منابع مالی برخی مشکلات فوری آسایشگاه نظیر تأسیسات ساختمانی، تجهیزات لازم و تامین دارو حل شده و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز برای رسیدگی بهتر به جانبازان اعصاب و روان و تامین 62 قلم داروی مخصوص این بیماران پیش بینی لازم را انجام داده و تا حصول نتیجه پیگیری کند.

آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان نیایش از قدیمی ترین آسایشگاه های کشور است و هم اکنون نیز 140 نفر ظرفیت پذیرش دارد.