تاریخ : 1402,چهارشنبه 05 مهر12:20
کد خبر : 103934 - سرویس خبری : استان ها

دیدار مدیر کل بنیاد اردبیل با خانواده شهدا و ایثارگران



فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، پیروی از آرمان‌های شهدا و ایثارگران را ضامن امنیت و عزّت نظام اسلامی دانست.
 
دیدار مدیر کل بنیاد اردبیل با خانواده شهدا و ایثارگران

به گزارش ایثار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به همراه مسئولان بانک دی اردبیل با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از جمله جانبازان گرانقدر «عزیز محمدی»، «قربانعلی پارسا»، «حضرتقلی رفیعی» و همسر شهید معظم «قدرت قربان‌زاده» دیدار کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهدا و تجلیل از پایداری و مقاومت جانبازان گرانقدر گفت: آرمان و هدف مهم شهدا و ایثارگران همانا امنیت و عزّت نظام اسلامی است و پیروی از آرمان‌های شهدا و ایثارگران، امنیت و عزّت روزافزون نظام جمهوری اسلامی ایران را تداوم خواهد بخشید.

نوری ادامه داد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دقیقا زمانی که نظام اسلامی به حضور آنها نیاز داشت، وارد میدان شده و با تقدیم فرزندان عزیز خویش، معادلات جنگ را به نفع ایران اسلامی تغییر دادند. اکنون ما مسئولان وظیفه داریم در راستای حفظ و صیانت از آرمان‌ها و اهداف شهدا گام برداریم.

ولی‌نژاد سرپرست بانک دی شعبه استان اردبیل نیز در این دیدارها از صبر و پایداری خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تجلیل کرد و خدمت‌رسانی بهینه و مطلوب به جامعه معظم ایثارگری را وظیفه مسئولان بانک دی دانست.