تاریخ : 1402,چهارشنبه 05 مهر12:50
کد خبر : 103941 - سرویس خبری : شهدا

برگزاری یادواره شهدای نیروی پدافند هوایی ارتش در تهران



فاش نیوز - یادواره شهدا با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای نیروی پدافند هوایی ارتش در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر: ۶۱۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴ - 26September 2023
 

برگزاری یادواره شهدای نیروی پدافند هوایی ارتش در تهرانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید جانمراد موسوی» معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی پدافند هوایی از برگزاری یادواره شهدا با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای نیروی پدافند هوایی ارتش، ایثارگران و قدردانی از خانواده معظم آنان در تهران در طول هفته دفاع مقدس خبر داد.

وی زمان برگزاری این یادواره را ۶ مهر اعلام کرد و اظهار داشت: این مراسم معنوی در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار خواهد شد که این یادواره شهدا، در ذیل کنگره شهدای پایتخت قرار دارد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش خاطر نشان کرد: حجت‌الاسلام صدیقی، امام جمعه موقت تهران، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش و جمعی از مقامات عالی رتبه کشوری و لشکری از جمله مهمانان این برنامه هستند.

وی با بیان اینکه در این یاواره، ۱۰۸ خانواده شهید به مراسم دعوت شدند و تجلیل خواهند شد، یادآور شد: امید است با برگزاری یادواره شهدای پدافند هوایی ارتش در استان تهران، ضمن معرفی این بزرگواران، گوشه‌ای از خودگذشتگی‌ها و جان‌فشانی‌های آنان را برای عموم مردم غیور و شهید پرور ایران اسلامی بویژه جوانان و آینده‌سازان این مرز و بوم ترسیم کنیم.