تاریخ : 1402,شنبه 08 مهر19:22
کد خبر : 104042 - سرویس خبری : اخبار

دیدار استاندار ایلام و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا



فاش نیوز -  استاندار ایلام به همراه جمال اسدی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مسئولین با حضور در منزل دو شهید با خانواده های این شهدای گرنقدر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری آریا، در هفته وحدت و در آستانه میلاد پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم و همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام، جمال اسدی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مسئولین با حضور در منزل شهیدان «حامد ایوانی و محمد علی پاکروان» با خانواده های این شهدای گرنقدر، دیدار و گفتگو کردند.
استاندار ایلام در این دیدارها ضمن ادای احترام به تمای شهدا و ایثارگران و خانواده های معزز آنها عنوان داشت: ما نه تنها در هفته دفاع مقدس که باید در تمامی طول سال و در تمامی مسئولیت‌ها نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم. چرا که حفظ یاد و نام شهدا و فداکاری های آنان یک رسالت مهم است که بر دوش همه مسئولین و ملت ایران قرار دارد‌.
مدیرکل بنیاد ایلام نیز گفت: ملت ما قدردان مجاهدت و صبوری خانواده‌های معزز شهدا هستند و همواره خود را مدیون این عزیزان می‌دانند و توفیق ما هم به عنوان افرادی که در نظام اسلامی وظیفه و مسئولیتی بر دوش داریم خدمتگزاری به رسم ادای دین به خانواده‌های معزز شهداست.