تاریخ : 1402,جمعه 21 مهر16:00
کد خبر : 104188 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

جانباز تحقیر شده توسط بانک دی!


جانباز تحقیر شده توسط بانک دی!

وقتی عرضه‌ی دادن وام و تسهیلات به کسانی که به اجبار حقوقشان را به بانکتان انتقال دادید، ندارید، بیجا می‌کنید ما را از حق قانونیمان محروم می‌کنید، فقط برای بالا بردن تعداد حساب‌های بانکی و...

فاش نیوز - درود؛ بنده جانباز حالت اشتغال ماده 38 هستم و از سال 1379 تا 1395 حقوقم به بانک ملی واریز می‌شد. طی این مدت وام، کارت اعتباری و... بدون منت گرفتم. از سال 95 تا حال که حقوق ما به اجبار و برای بالا بردن تعداد حساب‌ها و گرفتن امتیاز از بانک مرکزی، به بانک‌ دی انتقال یافته است. به‌خداوندی خدا بجز برخورد بد و تحقیرکردن جامعه‌ی ایثارگری توسط کارمندان بانک‌دی، تا این لحظه نتوانستم یک‌ ریال تسهیلات یا کارت اعتباری دریافت کنم.

رئیس شعبه چنان در جمع حاضران در بانک سخن می‌گفت؛ که آقا به‌ شما تعلق نمی‌گیرد؛ هر لحظه احتمال دارد حقوق شما بسته شود، که گفتم جناب، بنده حالت اشتغال و فیش حقوقی و نامه کسر از حقوق دارم. بگذریم.

بنده شخصا از مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران تقاضا دارم، واریز حقوق حالت اشتغال را به بانک‌های ملی و دی بصورت اختیاری بگذارد. آن وقت شاهد میزان رضایتمندی جامعه‌ی ایثارگری از خدمات بانک دی خواهیم بود.

مدیر عامل محترم بانک دی هم هنری جز دروغگویی ندارد. در هر رسانه‌ای اعلام می‌کند وام و تسهیلات 100 میلیونی برای حقوق‌بگیران بانک‌دی(در سامانه ایثار من) -دقیقا زمانی که سه ماه این سامانه هک و قطع بود- به خود بانک دی مراجعه کنید. می‌فرمایند، بروید بنیاد؛ بنیاد مراجعه می کنیم، می‌گویند برادر، بانک برای کل استان ۵۰ تا سهمیه وام ۲۰ تا ۴۰ میلیونی داده، که معمولا هم نورچشمی‌ها... 

جناب مدیر عامل، وقتی عرضه‌ی دادن وام و تسهیلات به کسانی که به اجبار حقوقشان را به بانکتان انتقال دادید، ندارید، بیجا می‌کنید ما را از حق قانونیمان محروم می‌کنید، فقط برای بالا بردن تعداد حساب‌های بانکی و... این ظلم و گروکشی است.

بنده هر بانک دیگری حقوقم واریز بشود، بدون منت و در بوق و کرنا کردن می‌دهند، وام و تسهیلات می‌گیرم. این تقاضای من و شاید خیلی دیگر از برادران باشد که از ریاست بنیاد و هم از امور مالی بنیاد تقاضا داریم، واریزی حقوق ما را به بانک ملی انتقال دهند.

با سپاس؛ جانباز تحقیر شده از سوی بانک دی