تاریخ : 1402,یکشنبه 16 مهر14:05
کد خبر : 104262 - سرویس خبری : ایثارگران

مشکل مسکن ایثارگران تا پایان دولت سیزدهم حل می‌شود



فاش نیوز - امیرآبادی فرهانی گفت: به نظرم بخش عمده مربوط به ایثارگران در برنامه ششم توسعه محقق شده است و مشکل مسکن ایثارگران تا پایان دولت سیزدهم حل می‌شود.

کد خبر: ۶۲۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱ - دولت سیزه07October 2023
 

مشکل مسکن ایثارگران تا پایان دولت سیزدهم حل می‌شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «احمد امیرآبادی فراهانی» رئیس فراکسیون ایثارگران درباره وضعیت مسکن ایثارگران اظهار داشت: به نظرم بخش عمده مربوط به ایثارگران در برنامه ششم توسعه محقق شده است البته چند مورد آن به دلیل نداشتن آئین نامه اجرایی عملیاتی نشد.

وی افزود: امیدواریم احکام عملیاتی نشده که مورد تصویب مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد، در برنامه هفتم توسعه عملیاتی شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: قرار شد احکام مربوط به ایثارگران در برنامه هفتم توسعه بررسی شود که این جلسات برگزار شد و به جمع بندی خوبی رسیده ایم. موارد پیشنهادی را به کمیسیون تلفیق ارائه خواهیم کرد تا در جلسه کمیسیون تلفیق مطرح شود.

رئیس فراکسیون ایثارگران یکی از احکام ایثارگران در برنامه هفتم توسعه را بحث مدافعان حرم عنوان و اظهار کرد: بر اساس برنامه هفتم توسعه، همان خدماتی که به رزمندگان مجروح و جانباز دوران دفاع مقدس و همچنین شهدا ارائه می‌شود، شهدا، جانبازان و ایثارگران مدافع حرم هم برخوردار خواهند شد.

امیرآبادی فراهانی خبر خوشی هم برای مسکن جانبازان داشت که در این باره گفت: اقداماتی در خصوص مسکن جانبازان در سراسر کشور انجام می‌شود و قدم‌های خوبی هم در این زمینه برداشته شد.

وی ادامه داد: هماهنگی خوبی میان بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزرات راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انجام شده و تا زمان فعالیت این دولت مشکل مسکن ایثارگران رفع خواهد شد.