تاریخ : 1402,دوشنبه 17 مهر13:28
کد خبر : 104303 - سرویس خبری : استان ها

باید نسل جوان را با فرهنگ دفاع مقدس آشنا کنیم



فاش نیوز - «رمضانی» با تأکید بر لزوم آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس، گفت: باید از گنج جنگ استفاده و آن را برای نسل جدید تبیین کنیم.

کد خبر: ۶۲۱۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷ - 08October 2023
 

فلسفه تشکیل بنیاد حفظ آثار تبیین و تشریح دستاوردهای دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «مهدی رمضانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان امروز (یکشنبه) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان که با حضور امیر سرتیپ «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سنندج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، حضور در مراسم‌های حفظ آثار دفاع مقدس را مهم دانست و اظهار داشت: فلسفه تشکیل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تبیین، تشریح و پرداخت دستاوردهای آن است.

وی مطالعه وصیت‌نامه شهدا را امری ضروری و یکی از توصیه‌های امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: امام راحل (ره) فرمودند مبادا شهدا را فراموش کنیم؛ این در حالی است که متاسفانه امروز ما، شهدا و آثار ایثارگری‌ها را در پیچ‌وخم زندگی فراموش کرده‌ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: باید از گنج جنگ استفاده و آن را برای نسل جدید تبیین و تشریح کنیم.

رمضانی با تأکید بر لزوم آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس به تعبیر بزرگان انقلاب اسلامی، دانشگاهی است که اگر به درستی اهداف آن تبیین شود، سازنده و راهگشا خواهد بود؛ بنابراین لازم است که این فرهنگ برای نسل نوجوان و جوان به درستی تشریح شود.