تاریخ : 1402,دوشنبه 17 مهر18:21
کد خبر : 104329 - سرویس خبری : اخبار

برای پیگیری مشکلات جامعه ایثارگری

نشست ویژه نمایندگان ایثارگر مجلس با مسئولان بنیاد شهید برگزار می شود


نشست ویژه نمایندگان ایثارگر مجلس با مسئولان بنیاد شهید برگزار می شود

ایثارگران باید همه موضوعات معتنابه جامعه ایثارگی، اعم از دارو و درمان، بهداشت، دهک بندی، سهمیه بنزین جانبازان و واگذاری خودرو را با مجلس مکاتبه کنند تا ان‌شاءالله در نشستی که در همین راستا با مسئولان بنیاد بعد از اتمام رسیدگی به برنامه خواهیم داشت مورد رسیدگی قرار دهیم...

فاش نیوز - رییس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت از برگزاری نشست مشترک در خصوص مسائل و مشکلات ایثارگران با بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ما، حجت الاسلام حسن نوروزی، نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در پاسخ به نارضایتی برخی از اقشار ایثارگر از بی‌توجهی و به سرانجام نرساندن مصوبات ایثارگری تاکید کرد: ان‌شاءالله بعد از پایان رسیدگی برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی با مسئولین بنیاد شهید نشستی برگزار و مسائل و مشکلات ایثارگران را بررسی می کنیم.

نایب رییس کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی با برشمردن موضوعات و مشکلات ایثارگران خاطرنشان کرد: ایثارگران باید همه موضوعات معتنابه جامعه ایثارگی، اعم از دارو و درمان، بهداشت، دهک بندی، سهمیه بنزین جانبازان و واگذاری خودرو را با مجلس مکاتبه کنند تا ان‌شاءالله در نشستی که در همین راستا با مسئولان بنیاد بعد از اتمام رسیدگی به برنامه خواهیم داشت مورد رسیدگی قرار دهیم.

عضو مجمع نمایندگان مردم تهران در مجلس یازدهم در پاسخ به این سوال که در این چارچوب آیا نمی خواهید در صحن علنی تذکر دهید اظهار داشت: پس از پایان رسیدگی نمایندگان به مواد و تبصره های برنامه هفتم توسعه کشور در صحن علنی، من خودم به این مسائل رسیدگی و ان‌شاءالله حل و فصل خواهیم کرد.

رئیس فراکسسیون ایثارگران در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص عملیات طوفان قدس در سرزمین های اشغالی و ایثار و شهادت‌طلبی رزمندگان فلسطینی تصریح کرد: آنچه که امروز در میان جوانان جبهه مقاومت(جوانان لبنانی و فلسطینی و سایر حوانان و مسلمانان جهان) وجود دارد این است که باید در مقابل ظلم اشغالگر و سلطه جو ایستادگی کرد.

حجت الاسلام نورزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس یازدهم متذکر شد: این موضوع برای جوانان ما جاه افتاده است که دفاع از یک مسلمان برای هر مسلمانی واجب شرعی است و اگر دین خدا را یاری کنید خداوند نیز شما را یاری خواهد کرد و این را جوانان مسلمان فهمیده اند؛ چرا که خدا پشتیبان مستضعفین است و کسی که در راه خدا شهید می شود زنده است.

نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی در پایان در خصوص تهدید رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران تاکید کرد: رژیم غاصب قدس تهدید به حمله به ایران کرده است و در پاسخ به این تهدیدات باید بگوییم که اگر شما عرضه داشتید در مقابل رزمندگان فلسطینی ایستادگی می کردید؛ نه اینکه به دنبال فرار و سوراخ موش برای پنهان شدن باشید.

*معرفی