تاریخ : 1402,چهارشنبه 19 مهر12:20
کد خبر : 104379 - سرویس خبری : اخبار

بهترین بستر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گسترش فضای مجازی است



فاش نیوز - هاشمی در دومین همایش فصلی معاونین و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور گفت: بهترین بستر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گسترش فضای مجازی است.

بهترین بستر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گسترش فضای مجازی است

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دومین همایش فصلی معاونین و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور صبح امروز (دوشنبه) با حضور «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام و‌المسلمین «سید رمضان موسوی‌مقدم» نماینده ولی فقیه در این بنیاد، همه معاونین، مدیران کل و مدیران سازمان‌های تابعه در مجتمع فرهنگی شهید رسول‌زاده برگزار شد.

«سید محمدصادق هاشمی» معاون فرهنگی بنیاد شهید وامور ایثارگران در این همایش اظهار داشت: بهترین بستر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گسترش فضای مجازی است، لذا ما طرح فضای مجازی را ارائه داده و در این ارتباط برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار قرار داریم.

وی با تاکید بر دعوت از هنرمندان و داستان نویسان در سراسر استان‌های کشور و همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار‌ کرد: تهیه بانک اطلاعات هنرمندان و نویسندگان یک اقدام ضروری و جدی است لذا امیدواریم تهیه این بانک اطلاعات به زودی انجام شود.