تاریخ : 1402,سه شنبه 25 مهر12:46
کد خبر : 104578 - سرویس خبری : جانبازان

مراسم تجلیل از جانبازان بصیر و همسران آنها برگزار شد



فاش نیوز - به مناسبت روز عصای سفید مراسم تجلیل از جانبازان بصیر و همسرانشان با حضور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یکشنبه ۲۳ مهرماه در سالن شهید رسول‌زاده برگزار شد.
 
مراسم تجلیل از جانبازان بصیر و همسران آنها برگزار شد

به گزارش «ایثار»، حجت الاسلام و‌المسلمین سید رمضان موسوی‌مقدم ضمن خوش‌آمدگویی گفت: این نشست برای آشنایی بیشتر و تجلیل از شما جانبازان و همچنین قدردانی از زحمات همسران بزرگوارتان برگزار شده است. 
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: ما خدمت شما آمدیم تا خدمتگزار شما باشیم و با ارشاد و راهنمایی‌های شما گام‌های موثرتری در جهت خدمات بهتر به  شما برداریم. 
  
حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌مقدم گفت: در قران به دو نکته مهم تاکید شده است که یکی از آنها غفلت که هموراه می‌فرماید که غافل نشوید و غفلت نکنید و نقطه مقابل غفلت، بصیرت است که خداوند می‌فرماید دانش خود را افزایش دهید و با بصیرت و آگاهی دچار گمراهی نشوید.  

وی بزرگترین مشکل جهان اسلام را غفلت  دانست و خاطرنشان کرد: آنچه در فلسطین و غزه شاهد آن هستیم این است که رژیم اشغالگر صهیونیست در حال نسل‌کشی است و آن هم  به دلیل عدم عبرت گرفتن  جهان اسلام از تاریخ است. 
در پایان مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید رمضان موسوی مقدم،  نماینده ولی فقیه،  محمود پاکدل، معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی، اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد تهران بزرگ و رحیم نریمانی مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی از کتاب «مجتبی» اثر «مجتبی شاکری» رونمایی و از جانبازان بصیر و همسران آنها تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

عکاس: علی سلطانی‌محمدی