تاریخ : 1402,پنجشنبه 27 مهر21:10
کد خبر : 104707 - سرویس خبری : مقاومت اسلامی

انجمن جانبازان نخاعی استان قم جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم غزه را محکوم کرد



فاش نیوز - انجمن جانبازان نخاعی استان قم با صدور بیانیه ای کشتار مردم و زنان و کودکان غزه توسط اشغالگران صهیونیست با حمایت سران نژادپرست کشورهای غربی را محکوم کرد.

متن این بیانیه چنین است:

سلام و درود بر مردم مظلوم فلسطین و غزه. شهادت مظلومانه‌ی کودکان بی‌گناه در بیمارستان المعمدانی و مردم بی‌دفاع غزه را تسلیت عرض می نماییم.

همچنین حمله هوناک و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی کودک کش با پشتیبانی آمریکای جنایتکار را به بیمارستان المعمدانی شدیدا محکوم نموده و اعلام می داریم رژیم تروریستی اسرائیل و استکبار جهانی که در میدان نبرد توانایی مقابله با حماس و حزب‌الله و طوفان الاقصی و جوانان فلسطینی و گردان های عزالدین قسام را نداشته و ندارد، شکست مفتضحانه اش در حوزه‌ی نظامی و اطلاعاتی و جاسوسان را نمی تواند کتمان نماید و با حمله‌ی وحشیانه و بجا گذاشتن صحنه های دلخراش علیه کوکان و زنان بی‌دفاع، به بیمارستان المعمدانی و نوار غزه با تسلیحات آمریکایی و بمب ها نامتعارف قدرت نمایی کند.

با اقدامات ضد انسانی و نسل کشی باعث انزجار و تنفر بیش از پیش از رژیم جعلی اسرائیل شده ان شاءالله هر زودتر این غده سرطانی از صحنه جهانی حذف و نابود شود و در زباله دان تاریخ انداخته شود.

انجمن جانبازان نخاعی استان قم