تاریخ : 1402,یکشنبه 30 مهر22:03
کد خبر : 104811 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

برای بار دوم و علیرغم دستور نمایندگی ولی فقیه و ریاست‌جمهوری

لشکرکشی عوامل بنیاد به دفتر فاش نیوز و قتل‌عام روحی ایثارگران


لشکرکشی عوامل بنیاد به دفتر فاش نیوز و قتل‌عام روحی ایثارگران

دوستان اما از تنها چیزی که در حق ما دریغ نکردند انواع برخوردهای غیرقانونی و اخم و تخم و اهانت و بی ادبی و... در این مکان فرهنگی - رسانه ای بود و...

فاش نیوز - دیروز یک بار دیگر عوامل بنیاد، و این بار در حد یک لشکر زرهی با انواع خودروها و با تیپ و هیبت نیروهای بعثی، به دفتر رسانه ایثارگری فاش نیوز هجوم آوردند و از هر بی اخلاقی و بی قانونی که بلد بودند دریغ نکردند.

دیروز حوالی ساعت 3 بعدازظهر، تیمی حدودا" سی نفره از عوامل بنیاد با چندین خودروی دولتی و امنیتی به دفتر فاش نیوز هجوم آوردند و با برخوردی توهین آمیز قصد بیرون ریختن وسایل دفتر را داشتند.

دوستان اما از تنها چیزی که در حق ما دریغ نکردند، انواع برخوردهای غیرقانونی و اخم و تخم و اهانت و بی ادبی و... در این مکان فرهنگی - رسانه ای بود و... خیلی‌هایشان ماسک داشتند و یک فیلمبردار هم همراهشان بود که فتح‌ الفتوحشان را ثبت و ضبط کنند!

در حالی که مدیر مسئول این پایگاه خبری در حال گفتگو با تلفن بود، سرزده و بدون اجازه و با ایجاد رعب و وحشت، با فریاد "یالا تخلیه کنید"، پر شدند داخل محیط کوچک کاری فاش نیوز و.... خلاصه حسابی روحمان را قتل‌عام کردند!

فردی که خود را قاضی اجرای احکام مجتمع قضایی شهید مفتح معرفی می کرد، با برخوردی زننده دستور به اجرای حکم می داد.

این اتفاق در حالی بود که نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد شهید اعلام کرده بود، آن حکم را متوقف کرده و ما نیز تا همین دیروز هم در حال تعامل برای یافتن راهی برای حل مشکل بودیم. 

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت نیز روز گذشته اش اطمینان داده بود که با قاضی زاده صحبت کرده و موضوع حل شده است و قرار شده هم بر اساس سیاست دولت و خواست رئیس جمهور که عنوان کرده بود دولت از هیچ رسانه ای شکایت نکرده و نباید بشود، شکایت ها را پس بگیرند و هم در صورت لزوم جای دیگری را به عنوان معوض در اختیار این موسسه فرهنگی، هنری و رسانه ای قرار دهند.

معاون اول رئیس جمهور نیز پس از وصول گزارش های مردمی، همین دیروز خبر داد که دستوری در همین رابطه، با شماره 133203 مورخ 29/7/1402 برای قاضی زاده هاشمی ارسال کرده است.

اما گویا این مدعی خادمی ایثارگران و مبتکر سیاست تخریب خلاق اخلاقمداری، آن هم در مقابل مخدومانش به خود اجازه می دهد علیه جانبازان نخاعی و ویلچری و ایثارگران قشون‌کشی کند، فیلم بسازد، پرونده‌سازی کند، شکایت و شکایت‌کشی سریالی راه بیندازد و مامور انتظامی مسلح و حراست بنیاد را علیه آنان گسیل کند و برخی مدیران را که در دروغ و فریب و سردواندن ایثارگران، خصوصا در این دوره، یکی از یکی کاربلدتر هستند، بر مقدرات بهترین فرزندان این مرز و بوم حاکم گرداند.

آنان که در مقابل تهاجم به خانواده شهدا و هتک حرمت آنان توسط اغتشاشگران منحرف و عامل بیگانه دم برنمی آورند و نهایت نرمش و مسامحه را مبذول می دارند، به ایثارگران که می رسند، به دلیل نجابت آنان، گرگ می شوند و درنده‌خویی می کنند.

افراد زیادی با کت و کول بی ادب که رعایت آداب قانونی را هم بلد نیستند و به جانبازان و ایثارگران که می رسند، با کبکبه و دبدبه هجوم می آورند و چنان بگیر و ببندی راه می اندازند که گویی می خواهند خانه تیمی ضدانقلاب را تسخیر کنند!!!!!!!!! از اجیر شعبان بی‌مخ ها و دادن اطلاعات خصوصی ایثارگران به آنان و تهدید با حربه آبروریزی و دیگر بی اخلاقی ها که بماند...

واقعا این طرز برخورد با کسانی‌ست که شغل و پست و مقامتان را از آنان دارید و واقعا برای ارعاب جانبازان از جان گذشته به این همه عِده و عُده و اقدامات ارهابی متوسل می شوید؟!

آیا برای وصول میلیاردها تومان دارایی های بنیاد که به دلایل و بهانه هایی سال هاست ممکن الوصول نشده است نیز اینقدر جدیدت و شدت بکار می برید؟!

آیا در روزهایی که بیشترین اخبار غزه و بیرون کردن فلسطینی ها از خانه هایشان توسط فاش نیوز منتشر می شود، جا داشت که به این پایگاه رسانه ای ایثارگران، صهیونیست وار هجوم بیاورید؟

آیا درج چند خبر انتقادی که باعث هدایت جریان مطالبه گری ایثارگران به سکوهای داخلی و پرهیز از افتادن آنان در دام سرویس های جاسوسی می شود و در نتیجه خفه شدن رسانه های غربی، اینقدر ناخوشایند آقایان است که به هر حربه ای متوسل می شوند تا دوستان را به سمت دشمنان سوق دهند؟

آیا فاش نیوز در سال های گذشته و در همه ادوار وظیفه اش مطالبه انقلابی و آگاهانه نبوده است؟

ما اگر می خواستیم مثل آقایان بی اخلاق باشیم که به خاطر گرفتن امکانات و دفع شر عوامل شما مثل بعضی دیگر که شما با بی تدبیری و بداخلاقی خاص خودتان آنان را تطمیع می کنید و مأمورشان می کنید تا بین ایثارگران تفرقه بیندازند، عمل می کردیم و برای دلخوشی چند مدیر شیفته پست و مقام و فاسدی که در مصدر امورات ایثارگران کاشته اید، مجیزگویی می کردیم تا سرکیسه بیت المال را شل کنند و با ما هم کاری نداشته باشند.

حکایت «شاه می بخشد و شاهقلی نه» شده است. رئیس جمهور افتخارش این است که از خبرنگاری شکایت نکرده و نمی کند؛ ولی رئیس بنیاد شهید از درج خبر مشکلات ایثارگران و هشدار و انذار درباره بروز فساد در زیرمجموعه اش بر می آشوبد و دست روی دهان رسانه ایثارگری می گذارد و می خواهد خفه اش کند!

 

فاش نیوز تا لحظه مخابره این خبر حتی اجازه ادامه کار خبری خود را به دلیل هجوم عوامل بنیاد نداشته است و حتی عکس های گرفته شده از حضور بی ادبانه‌شان را نیز به طور غیرقانونی و به‌زور پاک می کردند و در مدت یک ساعت چنان خفقانی ایجاد کرده بودند که خاطره خفقان و بگیر و ببند دوره کروبی و همسرش را تداعی می کرد...

وقتی به آنان اعلام شد که "توان و قصد تخلیه اسباب و اثاثیه را نداریم" و "به هر قیمتی شده اجازه این کار را نمی دهیم مگر این که از روی ما رد شوید"...، "شما بی خبر و بعد از ساعت اداری آمده اید" و "ما الان به همان کسانی که مسئول بالاتر رئیستان هستند هم دسترسی نداریم"، لااقل مهلتی بدهید تا پیگیر باشیم و مشکل را حل کنیم"،... فردی که مسئول عوامل بنیاد بود، رفت بیرون و آمد گفت به آقای قاضی زاده و خیبری زنگ زدیم، گفتند کار خودتان را بکنید! حکم را اجرا کنید، مهلت ندهید و تخلیه شان کنید!

نهایتا هم با ارعاب و تهدید قاضی اجرای حکم طوری که انگار دلش به رحم آمده و با مسئولیت خودش این کار را می کند... تعهدی گرفتند که تا یک هفته دیگر خود را با اثاث و اسباب بیرون بریزیم و این سنگر فرهنگی رسانه ای را تحویل لجبازی ها و عقده های متراکم آقایان خادم ایثارگران کنیم...

گفتنی است تصاویر و فیلم های گرفته شده را به طور غیر قانونی و به اجبار پاک کردند و فقط این چند تصویر نصفه و نیمه باقی مانده که متاسفانه تمام عِده و عُده ای که بنیاد به منظور ارعاب کارکنان این مرکز فرهنگی و رسانه ای ایثارگران گسیل کرده بود، قابل مشاهده نیست.