تاریخ : 1402,دوشنبه 01 آبان18:39
کد خبر : 104839 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

هیچ مسئولی به داد این جانباز نرسید



لطف الله علیپور - خاطره شنیدنی از یک جانباز که هیج وقت مسئولی جواب نداده

ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی و مسئولین مربوطه، ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر، خواستم درددلی و مطالبی با مسئولین مربوطه علی الخصوص افرادی که به نام شهدا و ایثارگران ارتزاق می کنند، داشته باشم.

 بنده جانباز 15 درصد اعصاب و روان بنا به تشخیص دکترین عزیز که به مصلحت بنیاد هست تشخیص داده شده ام. در عین حالی که از اول مجروحیت که بر اثر اصابت موج انفجار و پرتاب شدن از بالای کوه به دره که آسیب جدی به پا و کمر وارد شده و آن همه مشکلات روحی و روانی که با قرص درمان می شویم و با گذشت 34 سال الان هم شب ها کابوس و هراس... هست و خیلی از شب ها زبان و لب های خود را به شدت گاز گرفتن و بر اثر آن درد و رنج تحمل کردن است و همچنین عارضه سقوط به دره، درد کمر و پا کشیدن و عدم توانایی ها و مشکلات دیگر که می دانم حوصله شنیدن ندارید می گذرم.

 جناب مسئول ((پروانه سوخت شمع فروریخت شب گذشت)) ان شالله در عالم قیامت در محضر مولا و اماممان حضرت امام خمینی(ره) و شهدا در پیشگاه خداوند متعال خواهیم بود. اگر برخی از شماها باور ندارید، ما بر حسب باورمان قدم برداشتیم و بر آن استواریم.

با توجه به اینکه از این نامه ها خیلی دریافت کردید و ذهنتان پر است و حوصله خواندن هم ندارید اما لازم دانستم چند مطلب را یادآوری و پیشنهاد کنم.

1 – در تعیین درصد جانبازی عوارض قرص ها وسایر موارد را در نظر بگیرید، چون تمام داروها عوارض دارند.

2 – در گروه اعصاب و روان صرف آن نیست بلکه دردها و مشکلات ناشی از آن فرد را مبنلا به دردهای دیگر به تروئید، دیابت، فشار خون و... مبنلا می کند، در تعیین درصد لحاظ گردد.

3- خیلی از جانبازان و ایثارگران کمتر از 25 درصد نتوانستند ادامه تحصیل دهند، فرصت را با پرداخت شهریه به خود این عزیزان برگردانید.

4- ایثارگران و جانبازان توانایی پول پرداختن ندارند دکتر بروند و دارو تهیه کنند. با دکترین متخصص و داروخانه ها و مراکز توانبخشی خودتان قرارداد ببندید و با بیمارستان های دولتی خصوصا که وزیر محترم بهداشت درمان انسان متدین است.

5 – نمایندگان محترم مجلس را مجاب کنید طرح تسری 25درصد را تصویب کنند.