تاریخ : 1402,شنبه 06 آبان12:36
کد خبر : 104949 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

دیدار رئیس بنیاد شهید با خانواده شهید آرمان علی‌وردی



فاش نیوز - معاون رئیس جمهور و رئیس  بنیاد شهید و امور ایثارگران پنجشنبه ۴ آبان‌ماه با حضور در منزل شهید امنیت آرمان علی وردی به مناسبت اولین سالگرد شهادت این شهید والامقام با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.
 
دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید آرمان علی‌وردی

به گزارش ایثار، دکتر سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی،  معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار صمیمانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید معزز گفت: شهید آرمان منتخب خداوند بود تا به این مقام رسید و عزیز ملت شد. 

معاون رئیس جمهور با اشاره به تعداد ۵ شهید در تهران که در ناآرامی‌های سال گذشته به شهادت رسیدند، گفت:  خدا برای ماموریت مهمی شهید آرمان را انتخاب کرد که نشان دهنده ویژگی‌های معنوی این شهید است و هرکسی به این مقام و جایگاه نمی‌رسد. امیدوار هستم جوانان ما از شهید آرمان علی‌وردی الگو بگیرند. 

دکتر قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی و فضائل معنوی شهید علی‌وردی، گفت: عکس‌های شهید با همه ارتباط برقرار کرد به گونه‌ای که رهبر معظم انقلاب ایشان را به اسم آرمان عزیز مورد خطاب قرار دادند. پدر و مادر شهدا باید  مثل یک رسانه باشند و  پیام شهدا را انتقال دهند. 

پدر و مادر شهید آرمان علی‌وردی نیز در این دیدار ویژگی‌های اخلاقی و خاطراتی از این شهید را  در حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کردند.