تاریخ : 1402,شنبه 06 آبان14:32
کد خبر : 104972 - سرویس خبری : مقاومت اسلامی

حماس: تلاش‌ صهیونیست‌ها برای یورش به غزه را ناکام گذاشتیم



فاش نیوز - جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بیانیه ای درباره تشدید تجاوزات و اقدامات تروریستی  صهیونیست ها و  تلاشهای ارتش شکست خورده این رژیم برای تهاجم زمینی به غزه صادر کرد.

حماس: تلاش‌ صهیونیست‌ها برای یورش به غزه را ناکام گذاشتیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عزت الرشق از رهبران حماس در این بیانیه تاکید کرد گردان‌های عزالدین القسام و تمامی نیروهای مقاومت فلسطین، با قدرت کامل برای مقابله با تجاوزات و خنثی کردن هرگونه تهاجم رژیم صهیونیستی آمادگی کامل دارند.

در این بیانیه آمده است  بنیامین نتانیاهو و ارتش شکست‌خورده‌اش نمی‌توانند هیچ گونه دستاورد نظامی محقق کنند و در نتیجه تشدید تروریسم، کشتار و نسل کشی  ارتش این رژیم علیه غیرنظامیان و  منازل مسکونی، تنها دلیلی بر ورشکستگی و نه قدرت این رژیم است.

عزت الرشق افزود: تشدید کشتارهای هولناک و جنگ نسل کشی دشمن صهیونیست، در میان تاریکی مطلق شب، علیه مردم بی دفاع نوار غزه، با انواع بمباران ها و گلوله بارانهای وحشیانه از زمین، دریا و هوا، بیانگر شکست مفتضحانه این رژیم  در دستیابی به اهداف تهاجمی خود و تضعیف مقاومت  و نیروهای قهرمان القسام است  که با تمام قدرت و اراده و شجاعت بی نظیر  تلاش ها برای یورش به غزه را ناکام گذاشتند.

در این بیانیه آمده است تشدید عمدی  تجاوزات ماشین جنگی متجاوزان  پس از قطع ارتباطات و اینترنت و قبل از آن، برق، آب، غذا، دارو و سوخت، در سایه حمایت های واشنگتن و برخی از پایتخت های غربی، یک جنایت جنگی تمام عیار و مایه ننگ بر پیشانی همه حامیان آنان خواهد بود.