تاریخ : 1402,شنبه 06 آبان20:58
کد خبر : 104994 - سرویس خبری : ایثارگران

با هدایت مدیر دبیرستان نامجو انجام گرفت

ضرب و شتم و اهانت به دختر شهید در بندرعباس 


 ضرب و شتم و اهانت به دختر شهید در بندرعباس 

اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان سابقه تشجیع جریان ضدانقلاب در مقابل خانواده شهدا و ایثارگران را در پرونده خود دارد و استاندار هرمزگان با گماردن مدیری تایید نشده...

فاش نیوز - به رغم تردید در خصوص انتشار خبر ضرب و شتم معلم دبیرستان نامجو در شهر بندر عباس و انتظار برای اقدام موثر آموزش و پرورش استان در این زمینه، متاسفانه با بی‌عملی و مماشات مشکوک مسئولان ذیربط، در اقدامی گستاخانه، امروز نیز این معلم ارزشی و دلسوز را در همان مدرسه مورد بی احترامی قرار داده اند.
مدیر این مدرسه و یکی از مدیران مساله‌دار این استان نه تنها از کرده خود پشیمان نیستند بلکه با هدایت جریانی به اسم اولیا دانش آموزان! حرف های خود را از زبان مردم بیان می کنند.
مساله آموزش و پرورش استان هرمزگان و مدیر کل بی‌تدبیر این استان که البته سوابق خیلی خوبی هم ندارد، روز به روز بغرنج‌تر می شود و رئیس بازرسی و رییس حراست آموزش و پرورش این استان نیز خود مقصر اصلی این بی‌حرمتی ها هستند.
هفته گذشته مدیر دبیرستان نامجو بندرعباس یک فرزند شهید معلم قرآن با سی و یک سال سابقه را با لطایف الحیلی به مدرسه می کشاند و به بهانه اعتراض اولیا به سخنان او درباره حجاب، درب نمازخانه را روی او قفل می کند و تعداد زیادی دانش آموز اکثرا کشف حجاب کرده را به جان او می اندازد و پشت درب قفل شده، او را  مورد ضرب و شتم قرار می دهند.
اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان سابقه تشجیع جریان ضدانقلاب در مقابل خانواده شهدا و ایثارگران را در پرونده خود دارد و استاندار هرمزگان با گماردن مدیر تایید نشده در وزارت آموزش و پرورش باید پاسخگوی این نابسامانی باشد.
گفتنی است مدتی پیش نیز ممانعت از اقامه نماز در یکی از مدارس این استان توسط شخص رییس بازرسی آموزش و پرورش استان، جنجال به پا کرد. وی گفته بود چون اسناد محرمانه داخل اتاق مدرسه بوده است کسی حق نداشته آنجا نماز بخواند. 
این بار ضرب و شتم معلم قرآن و دینی و سکوت معنادار مدیران استانی نشان از نفوذ سازمان‌یافته حرکت های سکولار در برخی نهادهای فرهنگی کشور دارد.
از وزیر آموزش و پرورش انتظار می رود در شرایطی که خود وی از خانواده ایثارگران است، تکلیف این بی‌حرمتی ها را یک‌سره کند.