تاریخ : 1402,شنبه 13 آبان11:25
کد خبر : 105170 - سرویس خبری : خانواده شهدا

مادر شهیدان «فتاحی» به فرزندان شهیدش پیوست



فاش نیوز - مرحومه حاجیه خانم «شوکت فتاحی» مادر شهیدان والامقام «مصطفی و محمدسلطان فتاحی» در شهرستان گتوند به فرزندان شهیدش پیوست.
 
مادر شهیدان والامقام «فتاحی» آسمانی شد

به گزارش «ایثار خوزستان»، مرحومه حاجیه خانم «شوکت فتاحی» مادر شهیدان والامقام «مصطفی و محمدسلطان فتاحی» در سن ۷۶ سالگی، روز پنج‌شنبه یازدهم آبان ماه، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
مراسم تشییع پیکر پاک این مادر صبور روز جمعه ۱۲ آبان ماه ساعت ۹ صبح اقامه و با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهیدپرور گتوند در گلزار شهدای این شهر برگزار و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.
حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان این ضایعه را به جامعه ایثارگران، به ویژه خانواده و بستگان مرحوم تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت، مغفرت و علو درجات مسئلت کرد.
گفتی است؛ شهید «مصطفی فتاحی» در بیست و ششم شهریور ماه سال ۱۳۴۳ در گتوند دیده به جهان گشود و دوازدهم اردیبهشت ۱۳۶۱ در سن ۱۸ سالگی به فیض شهادت نائل آمد.
شهید «محمدسلطان فتاحی» بیستم مردادماه سال ۱۳۴۶ در گتوند دیده به جهان گشود و در بیست و چهارم اسفند ۱۳۶۳ درسن ۱۷ سالگی به فیض به شهادت نائل آمد.