تاریخ : 1402,دوشنبه 15 آبان19:04
کد خبر : 105275 - سرویس خبری : اخبار

نشست هم‌اندیشی رفع مشکلات درمانی ایثارگران در استان البرز برگزار شد



نشست هم‌اندیشی رفع مشکلات درمانی ایثارگران در استان البرز برگزار شد

فاش نیوز - نشست هم‌اندیشی رفع مشکلات درمانی ایثارگران که با حضور معاونین بیمه دی برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در نشست هم‌اندیشی رفع مشکلات درمانی ایثارگران که با حضور قزلباش معاون مالی و اقتصادی، آهنی معاون حقوقی و دیگر مسئولین بیمه دی برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا بر اهمیت درمان جامعه ایثارگری تأکید و تصریح کرد: ایثارگران نباید در بحث درمان مشکلی داشته باشند، بیمه دی باید به تعهدات خود بر مبنای قرارداد و شیوه‌نامه منعقدشده عمل کند و در این زمینه همکاری لازم را با بنیاد داشته باشد.
وی افزود: جامعه ایثارگری روبه سالمندی هستند و ازنظر درمانی نیاز به توجه خاص دارند، ما در قبال ایثارگران مسئول هستیم و انتظار داریم اقداماتی خوب و مؤثر در بحث درمان ایثارگران صورت گیرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بر لزوم افزایش زیرساخت‌های خدمت‌رسانی به ایثارگران تأکید کرد و افزود: افزایش مراکز طرف قرارداد و سهولت در پرداخت هزینه‌های مستقیم اقداماتی مؤثر در جهت رضایتمندی ایثارگران درزمینه درمان است.
رستمیان در خاتمه بر رفع چالش‌ها و مشکلات موجود تأکید کرد و افزود: باید با هم‌اندیشی در مسیری حرکت کنیم تا ایثارگران درزمینه درمان مشکلی خاصی نداشته باشند.