تاریخ : 1402,شنبه 20 آبان01:26
کد خبر : 105382 - سرویس خبری : مقاومت اسلامی

۱۳ شهید و ده‌ها مجروح در بمباران بیمارستان الشفاء غزه



با بمباران مجدد مجتمع پزشکی الشفاء توسط جنگنده‌های رژیم اشغالگر از صبح امروز تاکنون، ۱۳ شهید و ده‌ها مجروح فلسطینی بر جای مانده است؛ ۴ بیمارستان دیگر نوار غزه نیز همچنان از هر جهت در محاصره قرار دارند.

۱۳ شهید و ده‌ها مجروح فلسطینی در بمباران بیمارستان الشفاء غزه

به گزارش فارس، دفتر رسانه‌ای دولت در غزه امروز، جمعه ۱۰ نوامبر از شهادت ۱۳ فلسطینی و برجی ماندن ده‌ها زخمی در بمباران مجتمع پزشکی الشفاء توسط اشغالگران خبر داد؛ جنگنده‌های اسرائیلی فقط صبح امروز ۴ حمله به درمانگاه‌های سرپایی این بیمارستان داشتند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، تانک‌های زرهی ارتش رژیم اشغالگر بیمارستان‌های «الرنتیسی» و «النصر» برای کودکان، و دو بیمارستان دیگر فعال در حوزه چشم‌پزشکی و سلامت روان را از هر طرف به محاصره درآورده‌اند.

خبرنگار المیادین در این باره گزارش داد: هزاران بیمار، کارکنان بیمارستان، کادر درمان و آوارگان بدون آب و غذا در بیمارستان ها گرفتار شده و هر لحظه در معرض خطر مرگ قرار دارند.

«محمد ابوسلمیه»، مدیر بیمارستان الشفاء در گفت‌وگو با الجزیره درباره وضعیت کنونی گفت: اسرائیل برای چهارمین بار از بامداد امروز مجتمع الشفاء را هدف قرار می‌دهد؛ اشغالگران اکنون در حال جنگ با بیمارستان‌ها و بخش پزشکی در غزه هستند.

این وضعیت، تنها بر بیمارستان الشفاء حاکم نیست و براساس تصاویر منتشر شده توسط رسانه‌های فلسطینی، بیمارستان‌های «الرنتیسی»، «النصر» و «العیون» در شهر غزه هم به محاصره تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی درآمده‌اند.

ساعتی پیش گردان‌های عزالدین القسام، جنبش حزب‌الله لبنان و سرایا القدس نیز با حملات موشکی علیه پایگاه‌های نظامی اسرائیلی و همچنین شهرک‌های اشغالی از جمله تل‌آویو و اشدود، جنایت ارتش رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در غزه را پاسخ دادند.

پایان پیام


منبع : فارس