تاریخ : 1402,شنبه 20 آبان13:28
کد خبر : 105402 - سرویس خبری : ورزشی

از ساخت فیلم برای شهدای کشتی‌گیر استقبال می‌کنیم



 

انتشار زندگینامه شهدای کشتی‌گیر را ادامه می‌دهیم/ از ساخت فیلم برای شهدای کشتی‌گیر استقبال می‌کنیم

دبیر از انتشار کتاب‌هایی درخصوص زندگینامه شهدای کشتی‌گیر خبر داد و گفت: در فدراسیون کشتی آماده همکاری برای ساخت فیلم از شهدای کشتی‌گیر هستیم.
 

انتشار زندگی‌نامه شهدا کشتی‌گیر را ادامه می‌دهیم/ از ساخت فیلم برای شهدای کشتی‌گیر استقبال می‌کنیم«علیرضا دبیر» رئیس فدراسیون کشتی  با بیان اینکه خوشبختانه فدارسیون کشتی تک بعُدی فعالیت نمی‌کند بلکه علاوه بر مسئله‌ی اصلی کشتی، ابعاد تربیتی و فرهنگی در ورزش را دنبال می‌کند، اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های مهم فدراسیون کشتی، ما در این مجموعه، ظرفیت پهلوانان عزیز و پیشکسوت است که همواره مایه افتخار هستند. 

وی با بیان اینکه امروز شهدا پهلوان این مرز و بوم هستند که برای دفاع از خاک و ناموس پا در میدان گذاشته‌اند، تصریح کرد: فدراسیون کشتی گنجینه مهمی دارد و این گنجینه مهم شهدای کشتی‌گیر است.

دبیر از ساماندهی اطلاعات شهدای کشتی‌گیر سراسر کشور خبرداد و افزود: در سطح کشور بیش از ۱۰ هزار شهید کشتی‌گیر وجود دارد که واقعا یک آمار تحسین‌برانگیز و مایه افتخار برای پرافتخارترین ورزش کشورمان یعنی کشتی است. 

دبیر از انتشار کتاب زندگینامه شهدای کشتی‌گیر خبر داد و تاکید کرد: ما در فدارسیون کشتی از ساخت فیلم برای شهدای کشتی‌گیر استقبال می‌کنیم و همچنین برنامه داریم تا برای شهدا کتاب‌های بیشتری منتشر کنیم.


منبع : دفاع پرس