تاریخ : 1402,دوشنبه 22 آبان12:09
کد خبر : 105465 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

ساخت فیلم سینمایی میرو در استان سیستان و بلوچستان



فاش نیوز - فیلم سینمایی میرو در استان سیستان و بلوچستان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برای ارائه به جشنواره جهانی فیلم فجر در حال ساخت است.
 
ساخت فیلم سینمایی میرو در استان سیستان و بلوچستان
به گزارش «ایثار»، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز به همراه مدیرکل، مشاور ارشد و معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان برای بازدید از مراحل ضبط فیلم سینمایی میرو به شهرستان چابهار سفر کردند. 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، فیلم میرو با محوریت نمادین یکی از بسیجیان نوجوان شهرستان چابهار و اراده وی برای خودسازی و عزیمت به جبهه‌های جنگ، تحت تاثیر سردار شهید حاج قاسم میرحسینی در حال تولید است.
محمد ناظری خاطرنشان کرد: ساخت آثاری با موضوع دفاع مقدس باعث می‌شود تا رشادت‌های رزمندگان اسلام در تاریخ مملکت باقی بماند و نسل‌های جدید بتوانند الگوهای بزرگی داشته باشند. 
وی اظهار داشت: پروژه سینمایی میرو به کارگردانی حسین ریگی و تهیه کنندگی سعید الهی، توسط بنیاد شهید و امورایثارگران به عنوان یکی از محصولات سینمایی دفاع مقدس در شهرستان چابهار است که مراحل پیش تولید آن از مهرماه آغاز و در جشنواره جهانی فیلم فجر امسال ارائه می‌شود.