تاریخ : 1402,چهارشنبه 24 آبان11:09
کد خبر : 105562 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

خیرین شاهد و ایثارگر کشور تجلیل می‌شوند



فاش نیوز - خیرین شاهد و ایثارگر کشور و افراد خیر غیرایثارگری که به جامعه هدف و بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه توسعه خدمت‌رسانی به جامعه شاهد و ایثارگر کمک کرده‌اند در قالب برگزاری همایش ملی تجلیل می‌شوند.
 
خیرین شاهد و ایثارگر کشور تجلیل می‌شوند
به گزارش «ایثار»، رحیم نریمانی، مدیرکل دفتر تشکل‌ها و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان این مطلب افزود: مردمی‌سازی فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در قالب ساختار جدید هدف‌گذاری شده است و استفاده از ظرفیت گسترده و اثربخش مردم در مشارکت باانجام فعالیت‌های بنیاد از مصادیق عینی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
نریمانی برجسته کردن رفتاهای ایثارگرانه در جامعه را از دیگر اهداف تجلیل از خیرین ایثارگر کشور برشمرد و خاطرنشان‌ کرد: استمرار و جریان روحیه ایثار، فداکاری، حماسه‌آفرینی و از خودگذشتگی در جامعه موجب تعالی رشد و بالندگی می‌شود و تقویت روحیه ایثار در جامعه موجبات ارتقاء شاخص‌های اجتماعی خواهد شد.
وی توسعه ارتباطات با حلقه‌های مردمی فعال و اثرگذار در جامعه را جزو برنامه‌های دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد برشمرد و تصریح‌کرد: براساس سیاست‌های کلی نظام در زمینه ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، ابلاغی مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول مردمی دولت سیزدهم، مردمی‌سازی فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران براساس برنامه عملیاتی مدون در حال انجام است.
نریمانی از برگزاری سومین همایش توانمندسازی تشکل‌های ایثارگری در استان  کرمانشاه خبر داد و گفت: از 28 آبان‌ماه سال جاری تشکل‌های ایثارگری استان‌های کرمانشاه، ایلام، کردستان، خوزستان، لرستان، مرکزی و همدان در کارگاه آموزشی تشکل‌های ایثارگری شرکت خواهند کرد.