تاریخ : 1402,شنبه 27 آبان21:35
کد خبر : 105656 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

با اشاره به بررسی برنامه هفتم توسعه مطرح کرد

انتقاد نماینده مجلس از عدم مسئولیت پذیری مدیریت بنیاد شهید


انتقاد نماینده مجلس از عدم مسئولیت پذیری مدیریت بنیاد شهید

نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در ادامه‌ی سخنان خود قول مساعد داد که در روز یک‌شنبه به همراه سایر نمایندگان ملت در تصویب مواد الحاقی ایثارگران به لایحه برنامه هفتم توسعه...

فاش نیوز - نماینده مجلس عدم مسئولیت پذیری در بنیاد شهید را عامل اصلی مشکلات در جامعه ایثارگری عنوان کرد.

 به گزارش خبرنگار ما، محمد کعب‌عمیر، نماینده مردم شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی در جمع فرزندان معظم شهدا درخصوص حذف کلیه تسهیلات و حقوق مکتسبه جامعه ایثارگری در برنامه هفتم توسعه اظهار داشت: تمام مشکلات جامعه هدف به علت عدم مسئولیت پذیری و مدیریت آقای قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید می‌باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه آقای قاضی‌زاده هاشمی هیچ گونه دغدغه و حساسیتی نسبت به قوانین ایثارگران و بالاخص فرزندان شهدا نداشته است و این قانون (اضافه نمودن الحاقات برنامه ششم توسعه) به برنامه هفتم را خود نمایندگان و با توجه به مطالبات صنفی ایثارگران الحاق کردند و بنیاد شهید هیچگونه نقش حمایتی در این خصوص نداشته است.

نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در ادامه‌ی سخنان خود قول مساعد داد که در روز یکشنبه به همراه سایر نمایندگان ملت در تصویب مواد الحاقی ایثارگران به لایحه برنامه هفتم توسعه حمایت لازم را انجام دهد.

بر پایه این گزارش، در ادامه‌ی پیگیری موضوعات و مطالبات جامعه ایثارگری در لایحه برنامه هفتم توسعه، نشستی با حضور کعب عمیر، نماینده مردم شوش با فرزندان و همسران شهدا برگزار و موضوعات مندرج در بند ج ماده ۳۱ لایحه برنامه هفتم توسعه بحث و قول مساعد جهت پیگیری موضوع در صحن علنی را داد و اظهار داشت: تمامی نمایندگان مجلس در خصوص بند ج ماده ۳۱ لایحه اتفاق نظر دارند و در تصویب آن حمایت خود را اعلام کرده اند.