تاریخ : 1402,شنبه 27 آبان13:34
کد خبر : 105658 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

برای کودکان مظلوم غزه


برای کودکان مظلوم غزه

امان‌الله دهقان فرد

فاش نیوز - چه می دانیم، شاید در «آنی» از ایام و ساعات، که نزد صاحب عرش مشخص بوده و اراده فرموده، بانگ «اناالمهدی» از....

- خدایا، می دانم که بهتر از هر کَسی مطلعی و می دانی، یا اعلمَ العالِمین.

- لرزه های افتاده بر جان، جسم و اندام نوگلان و معصومان غزّه را می بینی!، یا اَبصَرَ الناظرین.

- یقین دارم که صدای هق هقِ این کودکان یتیمِ وحشت‌زده از بمباران شیاطین جهودی را می شنوی، یا اَسمعَ السّامعین.

- بزودی دست انتقامت دامان عاملان، حاکمان، آمران، بانیان، ضاربان و حتی «راضیان» به این عملِ مشرکان و کافران، را گرفته و خواهد سوزانید. یا ربَّ المنتقمین و یا احکم الحاکمین.

… در عجبم اما از «صبری» که داری و مُهلتی که به آن جانیان، مرتکبان، آدم‌کشان و دشمنانِ زمین و آسمانت می دهی. یا اصبرالصابرین!

آهای، شما را می گویم؛ وجدان‌های بیدار و ناخفته‌ی جهانیان، بویژه خواهران، برادران، پدران و مادران، متدینان، دین‌داران، آزادگان و مسلمانان!

- به چشم‌های این کودکانِ پدر و مادر از دست داده، بی‌کَس‌مانده و چشم‌انتظارِ خانواده، خوب بنگرید.

- چهره های مظلوم، معصوم و منتظر دعا و کمک های ما و شما را بخاطر بسپارید.

- خون های جاری بر سر، پیشانی، لب و صورت نازشان را تصویر و تصور بفرمایید.

- دست های پُرمِهرتان را برای آرامش و‌ آزادیشان از حصر در موطِن اجدادی، به سمت آسمان بلند کنید و با تمام وجود، خدا را به حقّ تمامی رسولان، امامان، پیامبران، خوبان و شهیدان قسم دهید.

- تعجیل در فرجِ حجت و ذخیره‌ی آخرالزمانی‌اش را طلب و خود را برای «جان‌فشانی» و «سردادگی» در رکاب آن موعود قطعیُ‌الظهور آماده نمایید…

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ
…و آنان که ظلم و ستم کردند، به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می گردند.

چه می دانیم، شاید در «آنی» از ایام و ساعات، که نزد صاحب عرش مشخص بوده و اراده فرموده، بانگ «اناالمهدی» از گلدسته های کعبه، و سپس بیت المَقدَس، فضای آسمان و زمین را در نوردد و طلوع خورشیدش، ظلمت و تاریکی را به نور، و جهان را به پناهگاهی برای بندگان، آدمیان، انسیان و جنیان مبدّل فرماید... ان شاءالله

اطمینان داشته باشیم)- سستیِ خانه های جهودان و ناپایداریِ پایه های نهاده شده‌ی صهیونیان بر ارض موعود مسلمانان بیش از آن که فکرش را بکنند ملموس بوده و در صورت اتحاد همگان، بزودی شاهد انهدام ارکان مهاجمین و انضمام فلسطین به سرزمین مسلمین خواهیم بود.

|| امان‌الله دهقان فرد