تاریخ : 1402,پنجشنبه 09 آذر21:45
کد خبر : 105779 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

...هیچ‌ کاری به سرانجام نرسیده است!



فاش نیوز - سلام خدمت شما عزیزان ایثارگر؛ و خدمت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عرض کنم که فقط شما نماینده‌های مردم در مجلس خیلی کلی و یا خیلی گنده‌گویی می‌کنید و همش حرف است و چیز دیگری نیست. شما حتی به خودتان زحمت ندادید که یک سری به بنیاد شهید و امور ایثارگران سر بزنید و حال ما ایثارگران را جویا باشید. دریغ از یک عمل کوچک از شما!

چرا از ما نمی‌پرسید چی شده؟ چرا تمام ایثارگران در این یکی دو سال اخیر این همه افسرده شدند؟ واقعا باید گفت، اینقدر حال ایثارگران خراب است که کسی مثل خود من حال و حوصله درمان خودم را هم ندارم یا بهتر بگویم حال و حوصله رفتن به بنیاد شهید و امورایثارگران را ندارم.

خدا می‌داند بنده از اول این دولت و یا بهتر بگویم در دولت قبل هزینه دارو و هزینه ویزیت را تحویل بنیاد شهید و امور ایثارگران دادم؛ هنوز هم بعد ۳سال با من تسویه حساب نکردند. ولی آقای قاضی‌زاده چندین بار گفته است که ما هزینه دارو و درمان ایثارگران را به صفر رساندیم، اما این طلب چند سال ما به کجا می‌رسد؟ به نظر شما من چطور رغبت کنم برم بنیاد شهید و امور ایثارگران!

باور کنید اصلا رغبت نمی‌کنم که برم هزینه‌ای که حدود ۶ماه پیش تا حالا هزینه کردم را تحویل بنیاد شهید و امور ایثارگران بدم، دیگر نمی‌روم. چرا نمی‌روم؟ از خودم می‌پرسم مگه قبلی‌ها را تسویه کردند که حالا من دوباره نسخه‌ها را بگیرم دستم و برم تحویل بنیاد شهید و امور ایثارگران بدهم.

از روزی که آقای قاضی‌زاده و مدیران تحت امر ایشان وارد بنیاد شهید شدند، بنیاد شهید و امور ایثارگران را کن‌‌فیکون کردند؛ اینقدر خراب کردند که حالاحالاها روحیه ما ایثارگران و هم خود بنیاد شهید و امور ایثارگران ترمیم نمی‌شود.

وای به حال ما که این آقایان را وارد بنیاد شهید و امور ایثارگران کردند. نمی‌دانیم واقعا از کی گلایه کنیم! باور کنید از روزی که این آقایان وارد بنیاد شهید شدند، هیچ‌ کاری به سرانجام نرسیده است.

در مورد خودرو جانبازان، تا حالا حتی یک ماشین در این دولت به ایثارگران نداده‌اند، دارو و درمان که اصلا نپرسید که شهر نپرسان است. وقتی می‌روید داروخانه اگر بدانند ایثارگر هستید، می‌گویند داروهای خارجی‌ را باید آزاد حساب کنید. خدا می‌داند حتی اگر بخواهم ذره‌ای دروغ بگویم؛ چون خانم خودم مشکل لخته‌ خون در سرش دارد، همیشه این مشکل را دارم و داروها را آزاد با من حساب می‌کنند. من هم حال و حوصله فاکتور ندارم و از جیب مبارک پرداخت می‌کنم. حالا چرا فاکتور نمی‌گیرم، در اول این مقاله گفتم خدمتتان که مقصر این مشکل خود بنیاد شهید است و ما هم دیگر چقدر اعتراض کنیم و آنها هم نشنوند؟ آدم خسته می شود خب.

هزینه دانشگاه‌ها را می‌گویم، از روزی که آقای قاضی‌زاده و مدیران تحت امر ایشان وارد بنیاد شهید شدند، دستور دادند که شهریه دانشجوهای بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی را قطع کنند. هزینه دانشگاه و هزینه دارو و درمان را این دولت انداخت گردن خودمان.

من نمی‌دانم این قاضی‌زاده این‌همه حرف‌های قلمبه سلمبه را از کجا می‌آورد که ما را خانه خراب کرده است؟ دولت انقلابی و مجلس انقلابی، خلاصه روحیه ما را مثل مردم کرانه باختری خراب کردید. اون بندگان خدا را دولت محمود عباس حقشان را نادیده گرفت و دولت انقلابی هم با گذاشتن آقای قاضی‌زاده به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران حق ما را ضایع کرد.

آقای قاضی‌زاده خیلی به حقوق ایثارگران ظلم کرد. در دولت انقلابی تمام حقوق‌ها ترمیم شد؛ بجز حقوق ما ایثارگران. این از بی‌عرضگی آقای قاضی‌زاده و مدیران تحت امر ایشان در بنیاد شهید است که برای خودشان چندین بار افزایش حقوق زدند ولی برای ما هرگز نمی باشد...

|| علی