تاریخ : 1402,سه شنبه 30 آبان16:52
کد خبر : 105794 - سرویس خبری : اخبار

خانواده شهید «بارانی» تجلیل شد



فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان با خانواده شهید بارانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

خانواده شهید «بارانی» تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری دفاع‌پرس، «محمد ناظری» مدیرکل و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان روز گذشته (دوشنبه) به منظور تکریم و اجرای طرح سپاس از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، قبل از نماز مغرب و عشا با حضور در منزل شهید والامقام «مجید بارانی» با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

ناظری در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، هدف از این دیدار را تجلیل از مقام والای خانواده‌های معزز شهدا و قدردانی از صبر، ایثار و از خودگذشتگی آنان عنوان کرد و گفت: خون شهدای گرانقدر ضامن و حافظ انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن است.

وی خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را یک سعادت بزرگ دانست و افزود: خادمان شهدا در بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای خدمت به ایثارگران و تکریم این عزیزان اهتمام ویژه‌ای دارند.

شهید والامقام مجید بارانی در سال ۸۳، هنگام خدمت در کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان سراوان در اجرای طرح امنیت و ماموریت دستگیری یک شرور سابقه دار و مسلح در منطقه «بخشان» از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و این جانباز گرانقدر که ۱۶ سال به صورت نباتی در سختی و مشقت در بستر بیماری به سر می‌برد در ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ به یاران شهیدش پیوست.