تاریخ : 1402,چهارشنبه 01 آذر14:12
کد خبر : 105833 - سرویس خبری : اخبار

تجلیل از کوچکترین نویسنده لرستانی حوزه ایثار و شهادت



فاش نیوز - رئیس دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در استان قم از «زهرا دریکوند» کم‌سن و سال‌ترین نویسنده لرستانی حوزه ایثار و شهادت تجلیل کرد.

کد خبر: ۶۳۲۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵ - 22November 2023
 

تجلیل آیت الله «محمود محمدی عراقی» از کوچکترین نویسنده لرستانی حوزه ایثار و شهادتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، آیت الله «محمود محمدی عراقی» رئیس دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در استان قم به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و در راستای تشویق نسل سلیمانی و آشنایی بیشتر کودکان این نسل با مکتب پربار شهید حاج قاسم سلیمانی، از «زهرا دریکوند» کوچکترین نویسنده لرستانی  حوزه ایثار و شهادت تجلیل کرد.

در این دیدار آیت الله محمدی عراقی ضمن تجلیل و تشویق این نویسنده، از خدای متعال برای  وی و تمامی کودکان سرزمین ایران اسلامی عاقبت بخیری و توفیقات روز افزون مسئلت  کرد.

 در ادامه «زهرا دریکوند»، دلنوشته خود به یاد کودکان مظلوم فلسطین را که به دو زبان عبری و عربی ترجمه شده بود قرائت  کرد که مورد استقبال آیت الله محمدی عراقی قرار گرفت، همچنین کتاب خود با عنوان «حاج قاسم و بچه‌ها» را تقدیم رئیس دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در استان قم کرد.

سردار دلها نمونه عینی و یکی از شخصیت‌های برجسته و تأثیرگذار اسلام و جهان است که در سایه مکتب امامین انقلاب و ذیل مکتب اسلام ناب محمدی (ص) تربیت یافت و رشد کرد. بدون شک اتصال کودکان با مکتب شهید سلیمانی سر منشا هدایت و عامل تشویق کودکان و نوجوانان به سمت فضایل اخلاقی و ارزش‌ها خواهد شد و تربیت نسل سلیمانی، وظیفه همه‌ی کسانی است که دست‌اندرکار تربیت نسل آینده‌اند.