تاریخ : 1402,یکشنبه 05 آذر14:17
کد خبر : 105975 - سرویس خبری : جانبازان

به همت بنیاد شهید شهرستان

اردوی یک‌روزه جانبازان شهرستان شوشتر برگزار شد


اردوی یک‌روزه جانبازان شهرستان شوشتر برگزار شد

این نوع گردهمایی ها و اردوها برای جانبازان را بسیار با اهمیت توصف کرد و گفت: ارتقاء سطح نشاط و شادابی در میان جامعه‌ی...

فاش نیوز - اردوی یک‌روزی جانبازان شوشتر به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ما، در راستای شادابی و پویایی و تقویت روحیه ایثارگران جانباز و ارتقای سلامت جسمی، روحی، معنوی و اجتماعی آنها، با همت و تلاش بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوشتر اردوی یک‌روزی در یکی از مکان های تفریحی و باغ‌ویلای شوشتر برگزار شد.


حسین‌پور، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شوشتر برگزاری این نوع گردهمایی ها و اردوها برای جانبازان را بسیار با اهمیت توصف کرد و گفت: ارتقاء سطح نشاط و شادابی در میان جامعه‌ی هدف با حضور آنان در اماکن فرهنگی را مهم توصف کرد.

وی گفت: در صورت لزوم و با حمایت های مسئولین استان و به ویژه مدیر کل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران، شاهد استمرار این گونه اردو ها در بین جانبازان و خانوادهای این عزیران خواهیم بود.


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شوشتر همچنین برگزاری کلاس های عقیدتی - سیاسی، آشتایی جانباران با مسایل اجتماعی، فرهنگی و تفریحی که باعث افزایش امید به زندگی، کاهش افسردگی و انزوا و بهبود رضایت از زندگی جانبازان و خانواده هایشان می شود را از دیگر برنامه های این اردوی یک‌روزی ذکر کرد.

وی افزود: همچنین با حضور داور سرشناس شهرستان، مسابقات ورزشی دارت میان جانبازان حاضر در این اردو برگزار گردید و به نفرات برتر هدایایی اهدا شد.
ان‌شاءالله به همت و تلاش مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران و به منظور افزایش روحیه نشاط در بین ایثارگران در طول سال شاهد اینگونه برنانه های فرهنگی و اجتماعی و ورزشی برای ایثارگران و حانبازان باشیم.



|| کورش حاجی‌پور