تاریخ : 1402,دوشنبه 06 آذر12:42
کد خبر : 105995 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

بررسی ایجاد حوزه علمیه شاهد و ایثارگر دراصفهان



فاش نیوز - جلسه رسیدگی به مسائل مرتبط با طلاب شاهد و ایثارگر با حضور نماینده ولی فقیه، امام جمعه و مدیریت حوزه علمیه اصفهان و مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان و جمعی از مسئولان حوزوی و بنیاد در مرکز حوزه علمیه اصفهان برگزار شد.
 
بررسی ایجاد حوزه علمیه شاهد و ایثارگر در دیدار مدیر کل آموزش بنیاد با  نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان
به گزارش ایثار، جلسه رسیدگی به مسائل مرتبط با طلاب شاهد و ایثارگر با حضور آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد،  نماینده  ولی فقیه، امام جمعه و مدیریت حوزه علمیه اصفهان و حجت‌السلام‌و‌المسلمین دکترهاشم صابریان، مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران،  مسعود احمدی‌نیا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان و جمعی از مسئولان حوزوی  و بنیاد در مرکز حوزه علمیه اصفهان برگزار شد.
حجت‌الاسلام و المسلمین دکترصابریان، هدف از برگزاری این جلسه را بررسی وضیعت تحصیلی طلاب شاهد و ایثارگر و پیگیری ایجاد حوزه علمیه شاهد و ایثارگر  اصفهان عنوان کرد و گفت: در سال‌های گذشته  به بخش طلاب بر خلاف نگاه راهبردی حضرت امام(ره) توجه چندانی نشده است و ما باید از ظرفیت طلاب شاهد و ایثارگر در امور فرهنگی، تربیتی دانش‌آموزان و دانشجویان  شاهد و ایثارگر استفاده کنیم.
دکترصابریان افزود: برنامه معاونت آموزش، پژوهش و نوآوری بنیاد برای طلاب شاهد و ایثارگر این است که یک حوزه علمیه استاندارد و در شان ایثارگران در استان اصفهان که طلاب شاهد و ایثارگر قابل ملاحظه ای دارد ایجاد شود.
مدیرکل آموزش بنیاد خاطرنشان‌کرد: تاسیس حوزه علمیه شاهد و ایثارگر با بکار‌گیری اساتید طراز اول استان اصفهان و حمایت‌های مادی و معنوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیریت حوزه علمیه اصفهان گامی اساسی در راستای ارتقای علمی فرهنگی جامعه هدف و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تربیت نیروهای متخصص و متعهد و انقلابی است.
آیت‌الله  سیدیوسف طباطبایی‌نژاد  نماینده ولی فقیه، امام جمعه و مدیریت حوزه علمیه اصفهان ضمن خرسندی از تشکیل این جلسه گفت: حوزه علمیه اصفهان آمادگی کامل درجهت حمایت از طلاب شاهد وایثارگر و ایجاد حوزه علمیه شاهد و ایثارگر را دارد و وظیفه خود می‌داند که از سرمایه‌های اجتماعی نظام جمهوری اسلامی به نحو مطلوب حمایت نماید.
مسعود احمدی‌نیا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان و جمعی از مسئولان حوزوی و بنیاد نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص مسائل مرتبط با طلاب شاهد ایثارگر و ایجاد حوزه علمیه شاهد و ایثارگر بیان کردند.