تاریخ : 1402,سه شنبه 07 آذر15:00
کد خبر : 106075 - سرویس خبری : استان ها

تجلیل از پیشکسوت دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد



فاش نیوز - در راستای اجرای طرح قهرمان محله از سرهنگ پاسدار «ایوب رمضانیان» پیشکسوت دفاع مقدس در مسجد قبای یاسوج تجلیل شد.

کد خبر: ۶۳۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰ - 28November 2023
 

در طرح قهرمان محله از پیشکسوت دفاع مقدس درکهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، مراسم تجلیل از قهرمان محله امروز با حضور سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه وبویراحمد، سرهنگ «ایوب رمضانیان» پیشکسوت دفاع مقدس، جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس، جوانان بسیجی پایگاه مقاومت و اقشار مردم این استان در مسجد قبا شهر یاسوج برگزار شد.

سرهنگ «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیبویه و بویراحمد در این مراسم اظهار داشت: در راستای اجرای طرح قهرمان محله به هرکدام از پیشکسوتان دفاع مقدس که گفته می‌شد، قصد تجلیل از شما را داریم قبول نمی‌کردند و برادر دیگری را نام می‌بردند که این فرهنگ نشأت گرفته از همان فرهنگ دفاع مقدس است.

خواست خدایی خطاب به جوانان و نوجوانان حاضر در مراسم، افزود: اکنون فرماندهان و رزمندگان قهرمان و محبوب دوران دفاع مقدس این استان هر کدام به نوعی قاسم سلیمانی‌ها برای این استان هستند که باید قدردان فداکاری‌های آن‌ها باشیم، چرا که جوانی خود را فدای استقلال، امنیت و سربلندی کشور و نظام کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: یادگاران واحد اطلاعات عملیات در عملیات‌های مختلف به هیچ وجه اجازه لو رفتن عملیات را نمی‌دادند، این پایبندی به نظام جمهوری اسلامی ستودنی است و امروز بعد از سال‌ها محکم پای این نظام و آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهیدان والامقام ایستاده‌اند و لبیک گوی رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

در پایان این مراسم با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام والمسلمین «رمضان رضایی مطهر» امام جماعت مسجد قبا و جمعی از پیشکسوتان استان، از سرهنگ پاسدار «ایوب رمضانیان» پیشکسوت واحد اطلاعات و عملیات که بیش از هفتاد ماه در دفاع مقدس فداکاری کرده اند به عنوان قهرمان محله تجلیل شد.