تاریخ : 1402,پنجشنبه 09 آذر16:16
کد خبر : 106144 - سرویس خبری : اخبار

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام «فرهاد»



پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام «فرهاد»

فاش نیوز - معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت حاج کاظم فرهاد پدر شهیدان سرافراز «رضا و لیلا فرهاد»، همسر شهیده گرانقدر«گوهر دیااحمد شاه آبادی» و فرزند شهیده معظم «ساره خانم فرهاد» را تسلیت گفت.
خبرگزاری آریا، متن پیام تسلیت دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به شرح زیر است.
انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر فرهاد
سلامٌ علیکم 
پدران شهدای والامقام که فرزندان عزیزشان در مسیر پاسداشت آرمان ها و ارزش های والای الهی، اسلامی و انقلابی به مقام شامخ شهادت نائل آمدند، اسوه های ایثار و نمونه های برتر استقامت و فداکاری اند.
مرحوم «حاج کاظم فرهاد» پدر شهیدان سرافراز «رضا و لیلا فرهاد»، همسر شهیده گرانقدر«گوهر دیااحمد شاه آبادی» و فرزند شهیده معظم «ساره خانم فرهاد» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت، به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می فرستم. به یقین از دست دادن این سرمایه های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار غم انگیز است.
ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگارمتعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان شاء اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.