تاریخ : 1402,پنجشنبه 09 آذر16:22
کد خبر : 106145 - سرویس خبری : اخبار

مجلس یازدهم و تلاش‌ برای ارتقاء جایگاه ایثارگران



مجلس یازدهم و تلاش‌ برای ارتقاء جایگاه ایثارگران

فاش نیوز - رضا ریاحی، سرپرست اداره کل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران
10 آذر هر سال به نام روز مجلس نامگذاری شده است، روزی که شهید سید حسن مدرس، مرد مجلس در راه آزادی تبعید شد و در نهایت به شهادت رسید اما حاضر نشد استبداد رضاخانی را مهر تأیید بزند. شهید مدرس رفت تا مجلس مردمی بماند و خواسته‌های مشروع آنان را دنبال کند و باید این مهم قدر شناخته شود. می‌توانست کنج عافیت گزیند و عالمی پر طرفدار باشد اما او رفتن را انتخاب کرد تا برای همیشه در تاریخ تاریخ جاودانه شود.
به گزارش خبرگزاری آریا - مجلس نقش مهمی در زندگی مردم و به ویژه جامعه ایثار و شهادت دارد و مجلس یازدهم در این دوره تلاش‌های شایسته‌ای برای ارتقاء کیفیت و معیشت ایثارگران داشته است، ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم از جامعه ایثارگری از نکات ارزنده مجلس در این دوره بوده است و امید است که با توجه به نزدیک شدن با ایام انتخابات برای مجلس دوره دوازدهم این نگاه و عملکرد در آینده ادامه پیدا کند.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این عالم عالیقدر، روز مجلس را به تمامی خدمتگزاران ملت در مجلس شورای اسلامی تبریک عرض می نمایم. به یقین مجلس نماد اقتدار مردم و جامعه است. درباره اهمیت جایگاه مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران می توان به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره نمود که فرمودند: «جایگاه مجلس، جایگاهی بسیار عالی برای انعکاس نظرات و اراده ملت در وضع قوانین و مقررات و رگه‌های اجرایی است».
امید است به یاری خدای متعال نمایندگان محترم همواره در خدمت به نظام و ملت،موفق و سربلند باشند.
رضا ریاحی، سرپرست اداره کل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران