تاریخ : 1402,شنبه 11 آذر12:50
کد خبر : 106172 - سرویس خبری : اخبار

برگزاری تشییع شهیدمدافع حرم محله خانی آباد/تصاویر


برگزاری تشییع شهیدمدافع حرم محله خانی آباد/تصاویر

سردار جانباز دفاع مقدس و شهید مدافع حرم تازه تفحص شده حاج حسن اکبری، روز پنج شنبه ۱۶ آذر تشییع می شود...

فاش نیوز- پیکر مطهر بسیجی پاسدار، سردار سپاه اسلام، جانباز دفاع مقدس و شهید مدافع حرم و استاد دانشگاه افسری، "حسن اکبری" از بسیجیان پایگاه شهید چمران منطقه۱۹، خانی آباد نو به تازگی تفحص و شناسایی شد و به همراه هفت پیکر دیگر از شهدای مدافع حرم به وطن بازگشت.

وقتی کم سن و سال بود با اصرار عازم جبهه جنوب شد و طی حضور چندباره در جبهه، به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و جانباز ۵۵ درصدی بود.

سردار اکبری مربی دوره‌ های تکاوری، چتربازی، جنگ‌ های چریکی، اسلحه‌ شناسی و خنثی‌سازی بمب و انواع مین‌ها بود و در دانشگاه افسری امام حسین با درجه استادی مشغول به تدریس دانشجویان گردید.

عربده‌ کشی نیروهای تکفیری در سوریه و تجاوز آنان به حریم آل‌الله باعث شد تا حسن نزد مادرش برود و از او کسب اجازه نمود تا به سوریه اعزام شود.

با اینکه مادرش مخالفت می‌نمود اما حسن سرانجام مادرش را راضی کرد و در شهریور سال ۱۳۹۵ عازم سوریه شد و سپس جانباز شد و به میهمن بازگشت.

بازهم خسته نشد و با کسب اجازه از مادرش مجدد به سوریه اعزام شد.

سردار اکبری درحال پاکسازی منطقه‌ تدمر در حومه شهر حلب بود که مورد اصابت چندین گلوله توپ داعش قرار گرفت و به شهادت رسید و پیکرش متلاشی شد.

تشییع پیکر بدن این شهید بزرگوار، روز پنج شنبه در مله خانی آباد، سه راه شریعتی به سمت منزل شهید و سپس به پایگاه بسیج شهید چمران برگزار می گردد.