تاریخ : 1402,یکشنبه 12 آذر14:01
کد خبر : 106231 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

اشتغال ایثارگران نمی‌تواند تنها به بخش دولتی وابسته باشد



فاش نیوز - محمدزاده دغدغه اشتغال را همچنان از مسائل بزرگ بنیاد برشمرد و گفت: اشتغال ایثارگران نمی‌تواند تنها به بخش دولتی وابسته باشد لذا با تسهیلاتی که وجود دارد زمینه لازم برای ورود به بخش خصوصی نیز فراهم است.

کد خبر: ۶۳۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶ - 02December 2023
 

اشتغال ایثارگران نمی‌تواند تنها به بخش دولتی وابسته باشدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «قاسم محمدزاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی امروز (شنبه) در جمع کارکنان شاغل در واحد اشتغال اداره کل و شهرستان‌های تابعه اظهار داشت: کارکنانی که در حوزه اشتغال مشغول فعالیت هستند باید به اهمیت کاری که انجام می‌دهند اشراف کامل داشته باشند.

وی ادامه داد: اقدام به موقع و بهنگام در این حوزه می‌تواند دغدغه و مشکل بزرگی از خانواده‌های ایثارگران را رفع نمایید و همینظور ممکن است تعلل و قصور در این بخش باعث تضییع حقوق ایثارگران عزیز شود لذا واحد اشتغال، واحد بسیار حساسی است و قصور یا تعلل در این بخش پذیرفتنی نیست البته اطلاع دارم که همکاران پر تلاش ما با جدیت در این بخش مشغول فعالیت هستند و قطعا اجازه نخواهند داد حقی از ایثارگران ضایع شود.

قاسم محمدزاده دغدغه اشتغال را همچنان از مسائل بزرگ بنیاد برشمرد و گفت: اشتغال ایثارگران نمی‌تواند تنها به بخش دولتی وابسته باشد لذا با تسهیلاتی که وجود دارد زمینه لازم برای ورود به بخش خصوصی نیز فراهم است و معاونت تعاون و حوزه اشتغال علاوه بر اعطای تسهیلات، خوشبختانه معاونت تعاون و حوزه اشتغال علاوه بر اعطای تسهیلات، نسبت به مشاوره‌های مورد نیاز و مهارت‌آموزی ایثارگران نیز جدیت لازم را دارد.

مدیرکل بنیاد خراسان شمالی تلاش کارکنان حوزه اشتغال در جذب اعتبارات مربوط به تسهیلات تبصره ۱۶ را شایسته تقدیر دانست و گفت: باید به این تلاش‌ها استمرار داده شود تا در صورت ابلاغ تسهیلات تبصره ۱۸ دچار کندی یا تعلل نشویم و اجازه ندهیم حتی یک مورد از تسهیلات مربوط به اشتغال‌زایی برگشت بخورد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی در پایان این نشست از شهرستان‌های مانه و سملقان، جاجرم و گرمه به دلیل جذب ۱۰۰ درصد اعتبارات اشتغال‌زایی سال ۱۴۰۱ تجلیل کرد.