تاریخ : 1402,سه شنبه 14 آذر12:22
کد خبر : 106306 - سرویس خبری : شهدا

جزییات مراسم تشییع و تدفین شهدای اخیر تفحص شده و شهید سردار تقی زاده اعلام شد



فاش نیوز - جزییات مراسم تشییع و تدفین شهدای اخیر تفحص شده و شهید سردار تقی زاده اعلام شد
علیرضا اکبری رییس اداره روابط عمومی بنیادشهیدتهران، گفت: پیکر شهدای مدافع حرم تهرانی که به تازگی از طریق آزمایش DNA شناسایی شد، روز سه شنبه و پنجشنبه به خاک سپرده می شود.
وی افزود: پیکر هر یک از شهدا برای مراسم تشییع به دیار خود فرستاده شد و برنامه خاکسپاری شهدایی که قرار است در تهران برگزار شود به این شرح است، پیکر شهید حسن اکبری روز پنجشنبه ساعت 14 و 30 دقیقه در گلزار شهدای امامزاده جعفر و حمیده خاتون باغ فیض به خاک سپرده می شود.
اکبری ادامه داد: همچنین پیکر شهید علی آقا عبداللهی روز سه شنبه 14 آذر ساعت 8 صبح از خیابان پاستور، بعد از گیت خیابان 12 فروردین تشییع و برای خاکسپاری به قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا منتقل می شود.
وی تصریح کرد: پیکر مطهر شهید سید مصطفی صادقی نیز روز پنجشنبه ساعت 9 و نیم صبح از شهرک اکباتان، فاز 2، مسجد امام خمینی(ره) تشییع و برای مراسم تدفین به سمت قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا منتقل می شود.
ریس اداره روابط عمومی بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ، در پایان خاطرنشان کرد: پیکر شهید سردار تقی زاده که روز شنبه توسط موشک‌های اسرائیلی در سوریه به شهادت رسیده بود نیز روز  سه شنبه 16 آذر ساعت 8 صبح در شهرک محلاتی تشییع و جهت تدفین به سمت گلزار شهدای امامزاده جعفر و حمیده خاتون باغ فیض منتقل می‌شود. محل دفن شهید صادق ذاکر حسینی نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.