تاریخ : 1402,سه شنبه 14 آذر13:28
کد خبر : 106314 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید برگزار شد



فاش نیوز - مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور، سرپرست سابق امور مجلس و دولت و مدیرکل امور مجلس و دولت و معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
 
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد
به گزارش ایثار، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور  رضا ریاحی، سرپرست سابق امور مجلس و دولت و امید چوپانکاره مدیرکل امور مجلس و دولت و محسن بزرگی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد و محسن بزرگی در این مراسم از زحمات ریاحی قدردانی و برای چوپانکاره آرزوی موفقیت کرد.
دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در حکم مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد آورده است: نظر به مراتب شایستگی، توانمندی، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران ستاد مرکز منصوب می‌نمایم.
معاون رئیس جمهور در این حکم عنوان کرد: در این راستا انتظار می‌رود با بهره‌مندی از ظرفیت‌های تخصصی موجود در بنیاد و نیز همدلی و همراهی همکاران خدوم آن اداره کل، زمینه تحقق اهداف کلان بنیاد و سیاست‌های کلی نظام در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار ، شهادت و ساماندهی امور ایثارگران را فراهم نمایید.