تاریخ : 1402,سه شنبه 14 آذر13:41
کد خبر : 106321 - سرویس خبری : استان ها

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی با جامعه ایثارگری



فاش نیوز - حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی حسن زاده نامقی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی در راستای پاسخگویی شفاف و بی‌واسطه به جامعه معظم ایثارگری، با تعدادی از خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران به صورت چهره به چهره دیدار کرد.
 
دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی با جامعه معظم ایثارگری
به گزارش ایثار، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی حسن زاده نامقی مدیر کل و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی  در راستای پاسخگویی شفاف و بی‌واسطه به جامعه معظم و معزز ایثارگری، با هدف حل مشکلات و تسهیل در روند اجرای خدمات رسانی در کنار دکتر صدیقه خدیوی معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی و آمنه زرنگ معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی با تعدادی از خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران استان به صورت چهره به چهره دیدار کردند.
 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی ضمن بررسی یکایک درخواست‌های خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران، پیگیری لازم را از طریق تماس تلفنی و تعامل با مدیران دستگاه‌های اجرایی انجام داد.
 اغلب درخواست‌های خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران به مشکل اشتغال، مسکن، درمان و تسهیلات بانکی اختصاص داشت که تدابیر لازم جهت رفع این مشکلات از طریق پیگیری از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل اتخاذ شد.
سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده ۱۷ هزار و ۳۹۹ شهید، ۵۳ هزار و ۶۸۹ جانباز و سه هزار و ۳۹۸ آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.