تاریخ : 1402,سه شنبه 14 آذر15:05
کد خبر : 106337 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

زندگی‌نامه و وصایای شهدا نسخه نجات‌بخش جامعه است



فاش نیوز - سردار «اهوازیان» زندگی‌نامه و وصایای شهدا را نسخه نجات‌بخش جامعه دانست و گفت: سبک زندگی شهدایی باید در جامعه پیاده‌سازی شود و این مهم با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تحقق می‌یابد.

کد خبر: ۶۳۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴ - 05December 2023
 

زندگی نامه و وصایای شهدا نسخه نجات بخش جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالفتاح اهوازیان» فرمانده دوران دفاع مقدس در مراسم یادواره ۱۴۶ شهید بندپی غربی و ۴۶ شهید آموزشگاه نظامی المهدی بندپی بابل با تأکید بر لزوم بازخوانی معارف دینی و معرفتی انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: جوانان امروز تشنه معرفت شهدایی هستند.

وی زندگی نامه و وصایای شهدا را نسخه نجات بخش جامعه دانست و افزود: سبک زندگی شهدایی باید در جامعه پیاده سازی شود و این مهم با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تحقق می‌یابد.

سردار اهوازیان گفت: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا در اوج اقتدار و عظمت قرار دارد.

وی با بیان اینکه پیام شهدا استقامت و پایداری در راه اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: آرمان شهدا حفظ نظام ولایی و دفاع از رهبر معظم انقلاب اسلامی است که همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا و پایبند به آرمان‌های شهدا باشیم.

فرمانده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: ایران به برکت هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و خون مقدس شهدا به الگویی برای آزادی خواهان جهان تبدیل شده است و باید اذعان داشت که رزمندگان حماس و یمن با الگوگیری از رزمندگان ایران در برابر استکبار و صهیونیسم ایستاده‌اند.

سردار اهوازیان افزود: امروز نقطه امید حق طلبان جهان، ایران است و ایران درس مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویان را به جهانیان آموخت.

وی با بیان اینکه با وقوع انقلاب بزرگ دشمن نسبت به ایران خشم و غضب پیشه کردند، اذعان داشت: کینه استکبار از انقلاب ایران به حدی است که آن‌ها لحظه‌ای دست از توطئه علیه ایران بر نمی‌دارند.

سردار اهوازیان ادامه داد: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت موجب بیمه نظام و جوانان دانست.

وی به اهمیت انتخابات اسفندماه اشاره کرد و افزود: هر رأی مردم تیری برقلب دشمنان نظام اسلامی است.

سردار اهوازیان با اشاره به گفتمان مقاومت بیان کرد: گفتمان مقاومت را شهید سلیمانی نهادینه کرد و در انتخابات باید به کسی رأی داد که به مکتب قاسم سلیمانی نزدیک‌تر باشد.