تاریخ : 1402,سه شنبه 21 آذر12:53
کد خبر : 106574 - سرویس خبری : اخبار

پارس‌آبادی‌ها میزبان ۲ شهید گمنام می‌شوند



فاش نیوز - فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد گفت: همزمان با ایام فاطمیه، در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، این شهرستان میزبان پیکر مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.

پارس‌آبادی‌ها میزبان ۲ شهید گمنام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس، علی پیرجاهد، فرمانده سپاه شهرستان پارس‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پارس‌آباد اظهار کرد: همزمان با ایام فاطمیه و به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر۲ شهید گمنام در شهرستان پارس آباد تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

وی افزود: شهدا ناظر بر رفتار ما هستند و آنچه داریم از شهداست؛ به‌خصوص شهدای گمنام و خانواده‌های آن‌ها که هم‌چنان چشم انتظار فرزندان خود هستند.

فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد بیان کرد: مردم شهید پرور شهرستان پارس آباد میزبان ۲ شهید گمنام خواهند بود و لذا باید تلاش داشت به بهترین نحو یاد و خاطره این شهدا را زنده نگه داریم و در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم تلاش کنیم.

پیرجاهد گفت: یکی از شهدای گمنام در شهرک کشت و صنعت مغان و دیگری در روستای ایران آباد شهرستان پارس آباد تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

وی افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار بر این است تا شهید گمنام قبل از خاکسپاری چند روزی در محلات اسلامی و روستاها مهمان مردم والی شهرستان پارس آباد باشند.

فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان به ویژه نسل جدید انقلاب امری ضروری است، بیان کرد: شهدا درس ایثار و استقامت برای ما به ارمغان آورده‌اند و باید امروز شاکر و قدردان زحمات ایثارگران باشیم و فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان به ویژه نسل جدید انقلاب تبیین شود.