تاریخ : 1402,سه شنبه 21 آذر15:09
کد خبر : 106620 - سرویس خبری : استان ها

همایش آموزشی رابطین خبری بنیاد شهید استان اصفهان برگزار شد



فاش نیوز - همایش آموزشی رابطین خبری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در سالن شهدای کارمند منطقه ۲ با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اصفهان، بمنظور ارتقا سطح دانش خبرنگاری رابطین توسط استاد برجسته کشور برگزار شد.
 
همایش آموزشی رابطین خبری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان برگزار شد
به گزارش ایثار، مسعود احمدی‌‌نیا در همایش آموزشی رابطین خبری، گفت: روابط عمومی هنر و علم اجتماعی است که ارتباط و پیوند درون و برون دستگاه را برعهده دارد. روابط عمومی هدف و چگونگی کلید برنامه‌ها را ترسیم می کند و اخبار آن را در اسرع وقت منتشر می کند.
وی با وام گیری از فرمایشات رهبر کبیر انقلاب افزود: بنیاد افضل نهادهاست، این برتری به چارت تشکیلاتی نیست بلکه به سرمایه‌های ماندگاری است که با خون و جان خود خدمت در این حوزه را برجسته نمودند و باعث آزادی و نورانیت جهان اسلام شدند.
احمدی‌نیا با بیان اینکه امروز بیمه ها وظیفه دارند از مال مردم صیانت کنند خاطرنشان کرد: شهدا صاحبان اصلی این نظام هستند و هزینه‌ای که شهدا با جان خود دادند اسلام را بیمه کرد و بیمه نامه نظام انقلاب اسلامی امروز به برکت خون شهدا گره خورده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به اهمیت علم آموزی و قدرت رسانه خواستار آموزش تخصصی رابطین خبری بنیاد در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شد.
احمدی‌نیا صداقت را عامل اصلی در انعکاس اخبار و نشر آن در جامعه دانست و تصریح نمود: واقعیت‌های دفاع مقدس نمادی از معجزه است که به برکت ولایت در جامعه اسلامی ما اتفاق افتاد. فهم فضای مجازی باید در جامعه نهادینه شود و فرهنگ استفاده صحیح از این ابر قدرت دنیای رسانه مبتکرانه آموزش داده شود.